Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity ponownie szuka maszynistów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
15-12-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity ponownie szuka maszynistów
Fot. Mateusz Wagner, SM42.pl
Przewoźnik połączeń dalekobieżnych ponownie poszukuje osób do pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej na rzecz PKP Intercity. Wcześniejsze poszukiwania maszynistów w firmach zewnętrznych, które na rok udostępniłyby pracowników, okazały się bezskuteczne. Jedyna oferta, która wpłynęła w przetargu była dla PKP Intercity za droga, więc przewoźnik unieważnił przetarg. Teraz przewoźnik liczy na lepsze rozwiązanie sprawy i rozpisał przetarg ponownie.

PKP Intercity ponownie prowadzi postępowanie przetargowe, którego przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego obsługi pojazdów trakcyjnych serii SM 42 (6D) i EU 07 przez maszynistów. Pojazdy te należą do PKP Intercity. Wśród wymagań pojawił się m.in. zapis, by wszyscy maszyniści skierowani do wykonywania zamówienia byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wcześniejsze postępowanie unieważniono, bo jedyna oferta pochodząca od firmy Cargo Master z Torunia opiewała na kwotę 17,2 mln zł brutto. PKP Intercity przygotowało na ten cel zaledwie 6,5 mln zł brutto.

Realizacja przedmiotu zamówienia ma się odbywać według miesięcznych planów obsługi na podstawie liczby pracogodzin obsługi trakcyjnej w poszczególnych lokalizacjach, który to plan opracować ma wykonawca.

Dodatkowo PKP Intercity przewidziało też prawo opcji. Będzie ono polegało na zwiększeniu liczby pracogodzin maszynistów w zakresie nie przekraczającym 45 927 pracogodzin. Zamawiający skorzysta z prawa rozszerzenia zamówienia w przypadku, gdy zajdzie zmiana w rozkładzie jazdy pociągów, w sytuacjach awaryjnych obejmujących obsługę pociągów pasażerskich IC lokomotywami serii EU07, uruchomienia pociągów komercyjnych przez PKP Intercity lub wyczerpania liczby pracogodzin zamówienia podstawowego.

Maszyniści z firmy zewnętrznej będą realizować kontrakt od dnia zawarcia umowy. Przewoźnik przewiduje, że nastąpi to z początkiem roku 2017. Umowę przewidziano tym razem do 31 sierpnia 2017 roku, a nie jak wcześniej – na rok.

Termin składania ofert przewidziano do 27 grudnia 2016 roku. Zamawiający zastosował jedyne kryterium oceny zamówienia, jakim jest cena.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5