NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PKP Cargo kasuje lokomotywy

| Jakub Madrjas 14.03.2017 274

PKP Cargo nie zdecydowało się na przywrócenie do ruchu ponad sześćdziesięciu czterdziestoletnich lokomotyw serii ET22. 
Napisał do nas Czytelnik, informując, że z końcem stycznia 2017 roku z ilostanu spółki PKP Cargo zostało skreślonych 68 lokomotyw serii ET22 o numerach od 155 do 636 pochodzących z lat 1974-1980. – Wszystkie skreślone lokomotywy od początku 2012 roku posiadały status OS "oczekujący na skreślenie" – pisze nasz Czytelnik.

Przewoźnik nie zaprzecza tym informacjom. – PKP Cargo prowadzi racjonalną i odpowiedzialną politykę taborową, przestrzegając przepisów bezpieczeństwa i warunków eksploatacji taboru – odpowiada Ryszard Jacek Wnukowski z biura prasowego PKP Cargo.

– Oznacza to, że pojazdy najstarsze w bardzo złym stanie technicznym, zagrażające bezpieczeństwu kolejowemu i nie mające perspektyw dalszego wykorzystania przeznaczane są do kasacji – wyjaśnia.

Warto przypomnieć, że PKP Cargo wcale nie złomuje wszystkich starych lokomotyw. W lipcu informowaliśmy, że lokomotywa ET22-233, dzięki staraniom ostrowskich miłośników kolei i pracowników miejscowego zakładu PKP Cargo, powróci na szlak – i to w historycznym malowaniu. Więcej na ten temat w tym miejscu. Poniżej jej pierwsza jazda z pociągiem towarowym.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

PKP Cargo (0)
ET22 (0)

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

PKP Cargo (0)
ET22 (0)

Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS