NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

PKP Cargo chwali się solidnymi wynikami po III kwartale

| PKP Cargo 13.11.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2014-11-13 15:25:10 Autor: radiohead
---.zory.vectranet.pl
Jakby Cargo dołowało to na " RK " informacja ta zapewne " wisiałaby " przez cały dzień a może i dwa ;-) Cargo leje wszystkich i żal ... ;-)
2014-11-13 17:04:09 Autor: Wlodziu
---.77.124.224
Cała tajemnica dyscypliny kosztowej w obniżce stawek PLK o 20 procent. Wynik minus 200 mln i wtedy widać prawdziwy efekt działania bankomatów.
2014-11-13 22:40:59 Autor: wacek01
---.154.246.94.ip4.artcom.pl
tak pięknie tak ładnie a na kolejarza tak skromnie 200 pln śmiechu warte
2014-11-13 22:45:02 Autor: cargo
---.free.aero2.net.pl
Panowie prezesi z Cargo rozumiem Waszej polityki , jeżeli jest tak dobrze to dlaczego w zakładach spółki zamiast nowoczesnych lokomotyw spalinowych ,, zdychają'' stare RUMUNY. Wypada zakupić chociaż po jednej dla każdego zakładu spółki a nie ,,kisić '' kasiorę i się przechwalać.
2014-11-14 10:17:02 Autor: Kasia-14
---.158.218.84.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mysle, ze wyglada to jednak inaczej niz przedstawia to zarzad (przy okazji - niech p. putwib daruje sobie te angielskie slowa - akcetu nie ma, sam jest z Bialegostoku, a nie Londynu i nie staje sie przez ich uzywanie ani troche madrzejszy - zenada!). Cargo traci rynek, akwizycje to wielka sciema, tabor stary jak swiat. I coz to za magiczny plan B jesli akwizycje nie wyjda (a nie wyjda). Rozwoj organiczny? No przeciez wlasnie zarzad i cargo i pstt robi odwrotnie - zamyka. Zalosne jest to ze nawet w mydleniu oczu inwestorom nie idzie rozowo. Rekomendacje na cene akcji za 90 pln mozna wsadzisz miedzy bajki.
2014-11-14 15:02:19 Autor: BarteS
---.125.60.25
PKP Cargo sie zmienilo przez minione kilka lat. Pytanie tylko czy to zmiana na dobre. Firma olala niemal calkowicie przewoz przesylek rozproszonych tracac wielu (co prawda malych) ale jednak klientow. Taborowo przewoznik tez coraz slabszy. Najlepszy tego dowod mielismy dwa tyognie temu. Wschodni Zaklad odmowil wydania lokomotywy SU46 na XXXI Ogolnopolska Pielgrzymke Kolejarzy na Jasna Gore i pociag pielgrzymkowy z Hrubieszowa ktorym rokrocznie jezdzilo ponad 200 osob trzeba bylo odwolac. Jak to mozliwe, ze zaklad posiadajacy na stanie oficjalnie 4 sprawne sztuki SU46 i 2 sprawne SU45 nie jest w stanie na dwa dni w roku wydac jednej(!) SU46 przy dobowym planie obslugi TLK rozpisanym na 3 maszyny... Wstyd i zenada.
2014-11-14 22:41:32 Autor: bachor
---.play-internet.pl
PKP CARGO S.A ma ekspertów: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1T1NP3pvjDI
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS