Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
20-06-2017
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

15 czerwca w szwajcarskiej siedzibie Stadlera w Bussnang pokazano pierwszy spalinowo-elektryczny zespół trakcyjny przeznaczony dla włoskiego alpejskiego regionu Doliny Aosty.

Pierwszy z pojazdów wyposażony jest w silniki elektryczne, zdolne rozpędzić pojazd do prędkości 160 km/h, a także spalinową jednostkę Deutz V8, która pozwala rozpędzić się do 140 km/h. Mimo obecności dość ciężkiego silnika dieslowskiego na jednostce, udało się zachować niską wagę pojazdu, dzięki czemu nacisk na osie wynosi jedynie 18 ton. Dzięki temu będzie mógł poruszać się także po drugorzędnych liniach o górskim profilu. Podobnie jak elektryczne zespoły trakcyjne znane choćby z polskich torów, nowy szkielet nowego Flirta także zbudowany jest z profili aluminiowych. Jest długi na 66,8 metrów.

Region Doliny Aosty zamówił 5 takich bimodalnych Flirtów w maju 2015 rok. Od momentu projektowania do zakończenia prac nad pierwszą jednostką minęło więc 25 miesięcy. Teraz zamawiający rozpocznie testy pociągów potrzebne do uzyskania certyfikatów. Dopiero wtedy rozpocznie jazdy z pasażerami. Ma się to stać w maju 2018. Bimodalne Flirty połączą Aostę z Turynem.

Więcej informacji na temat produkcji Stadlera można znaleźć tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5