NUMER 05/2018
NUMER 05/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Zielona Kolej
szukaj
Śledź nas:

Nowy tabor w Pol-Miedź Trans. Gamy Marathon od Pesy

| Redakcja 29.03.2018 74

Nowy tabor w Pol-Miedź Trans. Gamy Marathon od Pesy
fot. prasowe
Spółka Rail Capital Partners wygrała postępowanie przetargowe, prowadzone przez Pol-Miedź Trans w Lubinie, na dzierżawę czterech lokomotyw elektrycznych typu 111Ed serii Gama Marathon, z dodatkowym agregatem spalinowym. Wykonawca dostarczy lokomotywy produkowane w zakładach bydgoskiej Pesy.
Dzierżawa nowego taboru rozpoczynająca się jeszcze w 2018 r. zapewni spółce dostęp do nowoczesnych lokomotyw, bez konieczności ponoszenia znaczących nakładów kapitałowych. Stworzy też szansę dalszego dynamicznego rozwoju przewozów m.in. intermodalnych w Polsce.

Obecnie Pol-Miedź Trans dysponuje ponad 60 lokomotywami pociągowymi oraz manewrowymi, w tym 9 lokomotywami nowej generacji, ponad 1500 wagonami różnego przeznaczenia przystosowanymi do prowadzenia ciężkich składów towarowych. Misją spółki jest dynamiczny rozwój przewozów kolejowych na rynku zewnętrznym, ale na wciąż niestabilnym rynku przewozów wygodniejsze jest długoterminowe dzierżawienie pojazdów – zadaniowe, celowe i przede wszystkim określone w czasie. Taką właśnie możliwość daje podpisanie umowy współpracy i formuła dzierżawy oferowana przez RCP. Pol-Miedź Trans, decydując się na skorzystanie z formuły dzierżawy, dopasowała długość trwania okresu dzierżawy taboru do długości kontraktów przewozowych.

Działalność spółki RCP, która została uruchomiona we współpracy bydgoskiej Pesy i Polskiego Funduszu Rozwoju, wpisuje się w ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Plan na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Pesa Bydgoszcz jest jednym z dwóch polskich producentów lokomotyw, oferujących własne rozwiązania konstrukcyjne, konkurencyjne wobec czołowych globalnych producentów.

Oferta RCP była konkurencyjna cenowo m.in. dzięki zaoferowaniu lokomotyw jednosystemowych z silnikiem dojazdowym oraz pełnym pakietem utrzymania, co jest rozwiązaniem dopasowanym do potrzeb przewozowych Pol-Miedź Trans, a jednocześnie optymalnym kosztowo.



VII Kongres Kolejowy
 

VI Kongres Infrastruktury Polskiej odbędzie się 14 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie. W tym roku Kongres ponownie stanie się miejscem wymiany opinii i informacji na temat kondycji szeroko pojmowanego polskiego rynku infrastruktury.

Tematyka tegorocznego Kongresu obejmie obszary związane z inwestycjami w infrastrukturę drogową i kolejową, plany rozwojowe żeglugi śródlądowej oraz strategiczne inwestycje z obszaru infrastruktury transportowej. Dyskutować będziemy także o zagrożeniach w realizacji projektów, technologiach dla inteligentnego budownictwa oraz infrastrukturze na potrzeby nowych środków komunikacji. Sprawdź program i zarejestruj się tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lubin (19)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Lubin (19)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS