NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Nowy „Rynek Kolejowy" już w Empikach!

| Rynek Kolejowy 31.05.2017 0

Nowy „Rynek Kolejowy" już w Empikach!
Fot. Newag
W bieżącym numerze piszemy o kolejach w największych polskich aglomeracjach. To właśnie tam jest najwięcej pasażerów i to tam prowadzone powinny być najważniejsze inwestycje.
Nasz raport poświęciliśmy odpowiedzi na pytanie, czy kolej ma szansę na dotrzymanie kroku szybko rozwijającym się miastom. Szczegółowo opisujemy plany rozwoju kolei aglomeracyjnej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie na Górnym Śląsku oraz w Olsztynie.

W numerze nie brakuje ciekawych i ważnych rozmów. "Rynek Kolejowy" przepytał prezesa Przewozów Regionalnych Krzysztofa Zgorzelskiego, prezesa Urzędu Transportu Kolejowego Ignacego Górę, prezesa Pesy Bydgoszcz Tomasza Zaboklickiego, prezesa Trakcji PRKiI Jarosława Tomaszewskiego oraz prezesa Kolei Ukraińskich Wojciecha Balczuna.

Obszernie podsumowujemy rok nowego zarządu PKP PLK, a w dziale pasażer wyjaśniamy, dlaczego to Dolny Śląsk, a nie Mazowsze staje się najbardziej "kolejowym" regionem w Polsce. Nasi felietoniści zerkają natomiast na transport szynowy w Wielkiej Brytanii.

Zapraszamy do lektury!

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS