NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Nowe rolki iglicowe z KZN „Bieżanów”

| KZN Bieżanów 27.04.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2012-04-27 19:23:11 Autor: iset
---.37-79-r.retail.telecomitalia.it
Rolki stosowano juz w rozjazdach S49 o R=300 1:9 w latach 78. Pociagi grzaly po nich na prosto 100km/h. Awaryjnosc prawie zadna.
2012-04-27 22:14:36 Autor: manike
---.nsystem.pl
A kto robił wówczas te cudeńka?
2012-04-27 23:38:47 Autor: kolfan
---.internetia.net.pl
brawo!!
2012-04-28 20:33:10 Autor: zorientowany
---.icpnet.pl
...\"Oszczędność eksploatacyjna głównie wynika z faktu, że zastosowanie rolek pozwala zrezygnować ze smarowania siodełek podkładek ślizgowych w trakcie eksploatacji zwrotnicy, co daje użytkownikowi rozjazdu wymierne oszczędności w zakresie kosztów jego obsługi i eksploatacji ...\"

No to Pawelak (wy)twórca PAMAR-u za chwilę jakąś świnię wam podłozy. Zadarliście z gościem który ) w zasadzie ) ma monopol na smar do rozjazdów.
A czy wyrób ma dopuszczenie UTK do stosoania na sieci PKP PLK ?
2012-04-28 20:57:55 Autor: Andrzej
---.dynamic.chello.pl
Gratulacje dla Prezesa oraz całej Załogi ps. Rysiu zawsze w Ciebie wierzyłem
2012-04-30 15:19:36 Autor: Stryjek Samo Zło
---.kznmail.pl
Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo!
2012-05-01 18:53:50 Autor: zdzich
---.adsl.highway.telekom.at
Po pierwsze, nie wyeliminuje się smarowania rozjazdu, bo aby to zrobić to rozjazd musi być porządnie utrzymany. Po drugie, nie da się nie smarować zamknięć, a dopóki mamy suwakowe to trzeba praktycznie zawsze. Poza tym, życzę z całego serca, aby rolki te działały, bo część z tego co jest na rynku po prostu nie działa....
2012-05-02 06:33:44 Autor: iset
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem kto produkowal te rolki ale pracujac w utrzymaniu mialem do utrzymania taki rozjazd na linii Nr 401
2012-05-07 21:50:18 Autor: manike
---.nsystem.pl
Czyli nie wiadomo czy to polska konstrukcja była?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS