Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Nadodrzanka: Oferty na opracowanie studium dla odcinka Wrocław – Głogów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
10-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Nadodrzanka: Oferty na opracowanie studium dla odcinka Wrocław – Głogów
Fot. Krzysiek Stefanowski, SM42.pl
Poznaliśmy oferty w przetargu PKP PLK na opracowanie Studium Wykonalności dla modernizacji odcinka linii C-E59 z Wrocławia do Głogowa. Zgłosiły się tylko trzy chętne podmioty.

Wprawdzie w 2010 roku zrealizowane zostało Studium Wykonalności dla całej magistrali C-E59 Wrocław – Szczecin (Nadodrzanki), ale PLK nie przystąpiła do prac na odcinku Wrocław Brochów/ Grabiszyn – Głogów. Jak tłumaczy w ogłoszeniu, stało się tak „w związku z brakiem wystarczających środków finansowych”. W 2014 roku rozpoczęto opracowanie kolejnego studium, którego dwa etapy objęły całą linię z Wrocławia do Szczecina.

Teraz zamawiany jest następny dokument – dla dolnośląskiego odcinka magistrali. Składają się nań: linia kolejowa nr 273 Wrocław Główny – Szczecin Główny na odcinku Wrocław Główny – Głogów w km 2,500 – 101,400, linia kolejowa nr 349 Święta Katarzyna – Wrocław Kuźniki na odcinku w km 5,122 – 13,134 oraz 18,100-19,663, linia kolejowa nr 750 Wrocław Brochów WBA – Wrocław Stadion na odcinku 1,542 – 12,771 oraz linia kolejowa nr 758 Stadion – Wrocław Muchobór w km 0,000 – 3,357.

Jak czytamy w ogłoszeniu, efektem projektu ma być „osiągnięcie zadowalającego stanu technicznego” oraz „spełnienie wymaganych parametrów na całym odcinku objętym projektem”. Studium ma określić wariant inwestycji, w wariancie maksymalnym założono osiągnięcie na całej długości odcinka linii kolejowej prędkości rozkładowej, dla ruchu pasażerskiego 160 km/h i towarowego 120 km/h oraz nacisku na oś 221kN i 245kN dla obiektów inżynieryjnych (przy uwzględnieniu warunków terenowych, miejscowo, prędkość ta może być niższa).

Do przetargu zgłosiło się trzech chętnych. PKP PLK założyła, że zamówione prace kosztować będą 6,15 mln zł brutto. Wszystkie oferty mieszczą się w kosztorysie, zaś najtańsza pochodzi od firmy Schuessler-Plan Inżynierzy – 4,79 mln zł brutto. Droższą ofertę złożyło hiszpańskie TPF – 5,54 mln zł brutto oraz Wyg International – 5,41 mln zł brutto. Cena nie stanowi jednak jedynego kryterium udzielenia zamówienia – 40 proc. punktów jest do uzyskania za skrócenie terminu realizacji. Wszyscy jednak zadeklarowali wykonanie etapu drugiego prac, czyli opracowania koncepcji projektowej, w terminie 100 dni.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5