NUMER 12/2016
NUMER 12/2016
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Ekspansja chińskich kolei
szukaj
Śledź nas:

Modernizacja E30: Most nad Dunajcem zostaje

| Dominik Lebda 25.11.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2013-11-25 16:10:31 Autor: mg
---.cft.edu.pl
" Czas przejazdu najszybszym pociągiem między Krakowem a Rzeszowem wyniesie około godziny i 20 minut"

Tak więc mieszkańcy 150 tys Rzeszowa odległego od Krakowa o 150km dotrą do stolicy Małopolski w 80 min co oznacza V średnią ok 112 km/h

Podczas gdy po zakończeniu tej modernizacji Katowice-Kraków (o ile kiedykolwiek ona nastąpi) mieszkańcy kilkumilionowej konurbacji śląskiej będą jechać do Krakowa niewiele szybciej - 63 min - mimo odleglości zaledwie 77 km. V średnia 74 km/h

I tu i tu niby modernizacja na 160 km/h tylko jakimś cudem mieszkańcy okolic Rzeszowa których jest wielokrotnie mniej będą jeździli do Krakowa o połowe szybciej niż Ślązacy. Widać czas jazdy Krk-Rzeszów nie został jeszcze "urealniony" wedle życzeń lobby busiarstwa .
2013-11-25 16:11:54 Autor: wojtus
---.183.130.52.dsl.dynamic.t-mobile.pl
jak ten most został przebudowany na początku lat 90-tych XX wieku do predkosci 160 km/h?
chyba kogoś poj...ało
2013-11-25 17:05:29 Autor: Woojtek
---.malopolska.uw.gov.pl
W tekście jest błąd ponieważ budowa nowego mostu w tym miejscu zakończyła się około 2002 roku. Nawet było tam małe kuriozum, bowiem obydwie nitki mostu były wykonane ale ruch bardzo długo dobywał się jednym torem, gdyż konstrukcja w kierunku Mościc długo stała bez nawierzchni.
2013-11-25 18:58:31 Autor: Nawierzchnia toru
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeszcze tego by brakowało żeby dla 3 sekund zysku zamknęli most na 15 lat i kosztem 10 miliardów go wyremontowali od nowa.
2013-11-26 11:58:32 Autor: diablak
---.212.79.1
@ wojtus
Most na Dunajcu był "remontowany" od roku 1988 do roku 1996. Nitkę w kierunku Krakowa wykonano do roku 1991. Potem zdemontowano nitkę w kierunku Tarnowa, zamontowano kilka przęseł a reszta rdzewiała na brzegu przez dwa lata 1994-1995. Przez te dwa lata nie było żadnych robót.
Też mam wątpliwości czy projektant w połowie lat 80 przewidywał prędkość 160 km/h. Jak oddano most to pociągi przed nim zwalniały.
Wiem, "rdzewiał" może za dużo powiedziane, przęsła były pomalowane, ale po zakończeniu budowy pomalowano ponownie.
2013-11-26 13:25:56 Autor: Maciek K
---.189.157.74
„..i został wtedy przystosowany do kursowania pociągów z zakładaną obecnie prędkością.”
Przecież z tekstu nie wynika, że będzie 160km/h na moście. Zakładają tam pewnie 120km/h, a to że spora część trasy E30 jest na 160km/h to piszą, że linia spełnia wymagania 160km/h (a nie most). Uważam, że to co pisze PLK to manipulacja, ale to jest zgodne z klasyfikacją w konwencjonalnym TSI.
2013-11-26 14:48:37 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
"Modernizacja = budowa linii od podstaw"

Skoro tak, to czemu nie buduje się nowych linii, bez zarzynania potoków na liniach istniejących, które powinny być utrzymywane ciągle i modernizowane stopniowo/odcinkowo (vide DB)?
2013-11-28 10:37:53 Autor: Adam Zz
---.wapgw.era.pl
Ta linia to zmarnowany potencjał na v200-220 i 60 min do Rzeszowa. Rzeszów-Przemyśl na v160. Komuś się progi obsunęły.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2016
NUMER 12/2016
Tematem numeru jest ekspansja chińskich kolei. W związku z tym piszemy zarówno o chińskich wykonawcach w Polsce, jak i w Europie oraz - dla porównania - w Afryce. Rozmawiamy też z członkiem zarządu Hatrans Logistics o połączeniach kolejowych Polska-Chiny i piszemy o sytuacji kolei w samych Chinach. Poza tym w numerze jak zawsze ciekawe rozmowy z ważnymi przedstawicielami branży oraz artykuły techniki kolejowej, biznesu i prawa. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS