ZTM wykonał już audyt informacji pasażerskiej na stacjach centralnego odcinka II linii metra. – Około kilkudziesięciu elementów wymaga zmian lub poprawy ich funkcjonalności – mówi Robert Sokołowski, pracownik Działu Rozwoju Transportu w warszawskim ZTM-ie.
ZTM przedstawił wyniki audytu systemu informacji pasażerskiej na stacjach centralnego odcinka II linii metra, przeprowadzonego po uwagach i zgłoszeniach dotyczących występujących błędów czy brakujących treści. – Około kilkudziesięciu elementów wymaga zmian lub poprawy ich funkcjonalności – mówi Robert Sokołowski, pracownik Działu Rozwoju Transportu w warszawskim ZTM-ie.
Część uwag dotyczy błędów po stronie wykonawcy – np. odwrotnie zamieszczona tablica na stacji C-9 Rondo Daszyńskiego, złe oznaczenie strefy biletowej na C-11 Świętokrzyska czy poziomów wind na C-15 Dworzec Wileński. Pojawiły się również błędy edycyjne w przygotowaniu do druku – np. podwójne strzałki na C-13 Centrum Nauki Kopernik.
Niektóre informacje nie odzwierciedlają już bądź jeszcze rzeczywistej informacji na stacji i w jej otoczeniu. – Informacje były projektowane i przekazywane prawie rok temu.
Więcej na portalu Transport-publiczny.pl