NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

KZN na liście 500

| KZN Bieżanów 29.04.2016 1

KZN na liście 500
Fot. KZN Bieżanów
Grupa KZN Bieżanów debiutuje w prestiżowym rankingu dziennika Rzeczpospolita. „Lista 500” to zestawienie przedsiębiorstw o najwyższej dynamice rozwoju. W tym roku grupa kapitałowa skupiona pod szyldem Kolejowych Zakładów Nawierzchniowych „Bieżanów”, kojarzona z sektorem infrastruktury szynowej, zajęła 433 miejsce spośród wszystkich przedsiębiorstw.
Raport „Rzeczpospolitej” jest pierwszym w roku rejestrem wyników największych polskich firm pozwalającym na analizę ich kondycji. Suma przychodów ze sprzedaży największych przedsiębiorstw zgromadzonych na liście w porównaniu z 2014 r. wzrosła w ub.r. jedynie o 1 proc… Na tym tle wynik Grupy KZN Bieżanów jest imponujący. Tegoroczny debiutant uplasował się na 433 miejscu z ponad 500 mln przychodu oraz imponującym wzrostem liczonym rok do roku wynoszącym ponad 30 proc.! – Budowana od 2010 roku grupa kapitałowa, to sposób firmy KZN „Bieżanów” na zapewnienie kompleksowej obsługi klienta w sektorze nawierzchni szynowych. Cały czas rozwijamy naszą organizację i rozbudowujemy ofertę, dzięki czemu jesteśmy wiodącą marką w tej branży – stwierdza Ryszard Leszczyński, prezes Kolejowych Zakładów Nawierzchniowych „Bieżanów”, kapitałowego i technologicznego lidera grupy kapitałowej.

– Dynamiczne wzrosty liczone rok do roku możliwe są również dzięki nastawieniu na innowację. Naszą rynkową wartość budują m.in. stosowane w konstrukcjach krzyżownic staliwo bainityczne; jedyny zabudowany na polskiej sieci kolejowej rozjazd z dopuszczeniem do eksploatacji z prędkością do 250 km/h, wydanym przez UTK; czy innowacyjny, na skalę europejską i światową, system Switcher zapewniający bezpieczną logistykę najwyższej jakości rozjazdów. Uzyskany rok do roku wzrost przychodów pokazuje, że nasza strategia kompleksowości i innowacyjności poparta szczególną dbałością o jakość i bezpieczeństwo, przynosi dobry skutek – podkreśla Leszczyński.

Na wynik notowanej w rankingu Grupy KZN Bieżanów zapracowała nie tylko spółka matka, od której pochodzi nazwa holdingu, ale również firmy Trade-Port, KZN Rail, Nasycalnia Podkładów w Czeremsze i zależny od niej Hamech. Wynik byłby jeszcze lepszy, gdyby uwzględnić sprawozdania niemieckiej KZN Bahntechnik, polsko-hiszpańskiej KZN&Talegria oraz Vistula Rail Operator. Ze względu na specyfikę polskich przepisów podatkowych nie zostały one jednak ujęte w sprawozdaniu skonsolidowanym za 2015 rok, które jest podstawą do sporządzenia „Listy 500”.

Trzeba pamiętać, że dla społeczeństwa najważniejszym zadaniem firm działających w polskiej gospodarce jest tworzenie ambitnych miejsc pracy i płacenie podatków w naszym kraju. – Jesteśmy organizacją reprezentującą 100 procent polskiego, prywatnego kapitału. Dlatego cieszy nas wieloletnia tendencja polegająca na powiększeniu udziału takich właśnie podmiotów w rankingu Rzeczpospolitej. To dowód, że mamy potencjał, by z dużą dozą samodzielności rozwijać i wzmacniać polską gospodarkę w oparciu o realną wartość wytwarzaną na miejscu przez naszych pracowników. Organizacje takie jak Grupa KZN Bieżanów pokazują także, że ten rozwój może opierać się na wypracowywaniu nowych rozwiązań, a nie tylko na montowaniu tych dostarczonych z krajów o wyższej stopie rozwoju – komentuje prezes Leszczyński.

„Lista 500” to wzorowany na liście Fortune ranking 500 największych polskich firm klasyfikowanych według przychodów. Od prawie dwóch dekad lista jest tworzona i publikowana przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS