NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Lotos Kolej z kontraktem od armii

| Lotos Kolej 22.08.2016 23

Lotos Kolej z kontraktem od armii
Lotos Kolej z kontraktem od armiiFot. Lotos Kolej
Spółka Lotos Kolej zawarła 4-letnią umowę z Siłami Zbrojnymi RP. Kontrakt dotyczy przewozów paliwa lotniczego typu F-34.
Wymogiem przetargowym do realizacji zlecenia od wojska było spełnienie przez przewoźnika ściśle określonych kryteriów dotyczących m.in. bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług.

– Lotos Kolej spełnia wyśrubowane normy bezpieczeństwa pod kątem przewozu towarów łatwopalnych i wybuchowych oraz dysponuje profesjonalną kadrą obsługującą bocznice kolejowe usytuowane na terenie jednostek wojskowych RP – informuje biuro komunikacji Lotos Kolej. Lotos Kolej to największy polski przewoźnik kolejowy w zakresie transportu towarów niebezpiecznych, w tym przede wszystkim paliw płynnych oraz produktów i półproduktów chemicznych. W 2015 roku spółka przewiozła ponad 5 mln ton produktów niebezpiecznych na zlecenie Grupy Kapitałowej Lotos.

W czerwcu tego roku Lotos Kolej uczestniczyła w międzynarodowych manewrach NATO zorganizowanych pod kryptonimem Anakonda-16. Za profesjonalny udział w ćwiczeniach spółka otrzymała podziękowania z ramienia Dowództwa Komponentu Wojsk Specjalnych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS