NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Łódzka Kolej Aglomeracyjna z ułatwieniami dla niesłyszących

| inf. prasowa 23.03.2017 31

Łódzka Kolej Aglomeracyjna z ułatwieniami dla niesłyszących
Łódzka Kolej Aglomeracyjna z ułatwieniami dla niesłyszącychFot. ŁKA
ŁKA zakończyła etap wyposażania kas biletowych w urządzenia wspomagające zakup biletów osobom niedosłyszącym. Obecnie wszystkie kasy własne ŁKA i agencyjne, jak też Centrum Obsługi Pasażera, są wyposażone w certyfikowane pętle indukcyjne.
Wspomagają one proces zakupu biletów i pozyskiwanie informacji przez osoby z niedosłuchem korzystające z aparatów słuchowych. Pętle posiadają certyfikaty zgodności z normą PN EN 60118-4 (certyfikowane były przez Polską Fundację Osób Słabosłyszących lub Spółdzielnię Socjalną FADO).

– Oferujemy także wsparcie tłumacza języka migowego na każdym etapie podróży – przy wyszukaniu informacji (strona internetowa, Centrum Obsługi Pasażera), przy zakupie biletów (wszystkie kasy własne i agencyjne, obsługa pociągu) i na pokładzie pociągów, szczególnie w sytuacjach awaryjnych (obsługa pociągu) – informuje biuro prasowe spółki. – Certyfikat Firma Przyjazna Głuchym otrzymaliśmy już przed końcem ubiegłego roku –  czytamy w informacji prasowej.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Łódź (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Łódź (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS