NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Łódź: Remonty nie przyspieszają ruchu. Tramwaje nawet dłużej jadą

| Transport Publiczny 24.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2014-06-24 21:45:56 Autor: krakus1234
---.dynamic.chello.pl
nie ma sie co dziwić aktualnie odtwarza sie to co zbudowano 30-40lat temu. W Krakowie jest to samo kazda modernizacja to wiecej przejazdów przez torowiska i wszędzie sygnalizacje. Cofamy sie cywylizacyjnie.
2014-06-24 21:47:37 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
odpowiedź jest prosta. w większości miast w Polsce sygnalizacją na skrzyżowaniach zarządzają drogowcy a oni robią ją pod samochody. piesi i tramwaje są dla nich złem, bo ich obecność godzi w świętą przepustowość
2014-06-24 22:08:59 Autor: XT
---.cli.nitronet.pl
Łódzcy drogowcy są tak bezczelni, że publicznie (na FPW/SSC) się chwalą jak to w ramach ŁTR "udało się przyspieszyć samochody, bo przecież wszystkim poprawić się nie da, to chociaż samochodom". Dno i wodorosty.
2014-06-24 22:32:37 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
To w PL jak by norma. Po ilu to już latach remontu E65 - 7? nadal nie osiągnięto czasu przejazdu z przed 20 lat.......
2014-06-25 06:55:47 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Utrudnianie życia samochodziarzom prowadzi do upadku centrum miasta. To już przerobił np. Lublin. Wprowadzili płatne parkowanie, zainwestowali w trolejbusy - i ludzie zamiast jeździć trolejbusem do centrum jeżdżą samochodem do marketu bo tam można za darmo zaparkować.
2014-06-26 08:32:14 Autor: lol
---.internettv.atman.pl
Ta, właśnie dlatego upadło Detroit, hehe
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS