NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Lille: Podmiejski tramwaj, który przetrwał

| kf, Transport-Publiczny.pl 24.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-05-24 17:37:00 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Widzicie te rzędy pięknych, dużych drzew? Tym właśnie się różni kraj cywilizowany od kraju kolonialnego.
U nas zaraz by wszelkiej maści urzędnicy, samorządowcy, specjaliści, "pracownicy zieleni miejskiej", działacze społeczni, prezesi, dyrektorzy, referenci i inne jednostki poświęcające się za ciężką kasę dla dobra ludzkości - no, słowem, ludzie władzy - wydaliby szybką i "odważną" decyzję administracyjną że wszystko należy wyciąć w pień i zaasfaltować! Bo drzewa zagrażają "ludziom i samochodom"! Wyciąć wszystko bo za blisko drogi/torów, bo, panie, przepisy, bo zasłaniają widoczność. Wyciąć i postawić wysokie na 6 metrów getto akustyczne. Tak PO POlsku.
2015-05-24 18:15:08 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Nie przesadzaj. Francja ma o wiele więcej autostrat niż POlska. Paryż podobnie jak Berlin ma obwodnicę autostratową 360 stopni. Jakieś POlskie miasto taką ma? No bez żartów.
2015-05-24 20:09:28 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ szczurze
We Wrocławiu mamy przykłady ulicy Hallera, czy Powstańców Śląskich gdzie tramwaj sunie sobie między jezdniami obok ścieżki rowerowej i chodnika. Są też odcinki, gdzie tramwaj sunie sobie wzdłuż parku. Problem polega na tym, że tak projektowali i budowali Niemcy. Większość nowych inwestycji po 1945 roku to betonowe pustynie, bez choćby kępki zieleni. Na szczęście ostatnio zaczyna się to zmieniać i powstają nowe nasadzenia wzdłuż dróg i linii tramwajowych.
2015-05-24 21:56:39 Autor: anty-aron
---.dynamic.gprs.plus.pl
Najbardziej zastanawiające jest to, że są w tym kraju ludzie którzy płacą ciężkie pieniądze za podróżowanie arono-busem do takiej Francji czy innych zachodnich krajów.

Niestety takie absurdy spotkałem też i w mojej rodzinie, gdy koleś jechał do pracy do JuKeja.... busem ponad 40 godzin!!!!! i zapłacił za to prawie 5 stówek. Mi się to w głowie nie mieści jak można być takim sadomasochistą!
2015-05-25 06:53:35 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Jeżeli ktoś nie zna angielskiego a bus dowozi go spod domu w POlsce pod dom w UK to niby czym ma jechać?
2015-05-25 09:05:12 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Betonowe pustynie, owszem. Ale na ogół tylko u nas. Pamiętam w jakim byłem szoku, kiedy we Francji zobaczyłem rano beczkowóz, który podjeżdżał do każdego drzewa w celu podlania. Zaznaczam: drzewa, a nie kikuta pozbawionego gałęzi albo drzewka miniaturki, jakie są modne u nas.
2015-05-25 09:12:21 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
aron

Francja ma autostrady, tylko że w mieście takie autostrady czy ekspresówki są dobrze zakamuflowane. I często nie jest to getto akustyczne. Jest porządna, gęsta, wysoka ściana zieleni (choinki, drzewa liściaste, krzewy) - nie do pomyślenia dla naszych światłych "samorządowców". A poza tym u nich autostrady nie oznaczają jednocześnie likwidacji i marginalizacji kolei, o jakiej możemy tylko pomarzyć. Taki np. pociąg regionalny na południu Francji (Genewa-Lyon) składa się z dwóch poczwórnych jednostek - i co najdziwniejsze, jest zapełniony. Pomimo miłości do motoryzacji.
2015-05-25 15:54:52 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ szczur - ale ściana zieleni rośnie ci parę lat, to jak jest nowa autostrada to ludzie mają żyć w hałasie?

Francja ma więcej samochodów w przeliczeniu na mieszkańca niż POlska.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS