NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

KZN z rozjazdem dla KDP

| KZN Bieżanów 27.09.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2013-09-27 09:22:24 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I co z tego? W Polsce tego nie zamontują bo nasze szybkie koleje są z nazwy i wyglądu
2013-09-27 13:41:06 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
ładna mi nowosc jak cała konkurencja od ok 5 lat robi takie rozjazdy. Massel wyraził tylko swoją niekompetencje bo rozjazdy R1200 od Track Tec KolTram, Vossloh Cogifer i VAE leża już dośc długo na CMK w okolicach stacji Korytów. Bieżanów chwali się że jest parę lat za konkurencją, beznadzieja. Do tego oni zrobili to samodzielnie, a biezanów potrzebował współpracy z hiszpanami. Co wiecej Track Tec oferuje już rozjazdy R2500, więc co tu się chwalić swoją niezdarnością KZNie?
2013-09-27 19:41:48 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Nie wiem czy prezes Leszczyński ma świadomość , że konkurencja ma już homologowane rozjazdy do prędkości 200 km/h ?
I tak na marginesie - znowu ta g... stalowa skrzynka ( podrozjazdnica zespolona ). Niczego od konkurencji się nie nauczyli ?
2013-09-28 07:55:12 Autor: fikus
---.adsl.inetia.pl
vvde - komentarz "ctrl+c" "ctrl+v" we wszystkich miejscach? gonią tam w koltramie do komentowania. Promień 2500? ile tam vmax 160 km/h? można spróbować wywrócić stolik na linię w-wa łódź
z torów plk - no ok do 200 to i w kzn-ie coś jest, ale to taki ledwo, ledwo high speed,
myślisz o hydraulice, no są tacy w plce co promują usilnie rozwiązania jednej firmy, ale zaraz może się okazać, że znów uda się ich zaskoczyć a wyjazdy pod alpy mogą stać się kłopotliwe
2013-09-30 08:28:25 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
@fikus w Koltramie? hahahahahahaha nie pracuje dla tej firmy ani jako marketingowiec ani jako zwykły pracownik. Po prostu śledzi się Rk jako absolutny miłośnik kolei i wiem co w trawie piszczy. Śmieszą mnie takie artykuły, tak samo jak śmieszy mnie chwalenie się standardami u waszej (rozumiem że @fikus jestes pracownikiem KZN?) konkurencji
2013-09-30 09:19:29 Autor: fikus
---.pl
@vvde
hej i wklejasz te same komentarze wszędzie, to chyba z ciebie szeptany marketingowiec jest ;)
2013-09-30 09:33:28 Autor: haha
---.trans.net.pl
KZN spełnia wymagania PLK, teraz to już kwestia ceny. Trochę konkurencji nie zaszkodzi
2013-09-30 10:36:51 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
jesli komus miałbym robić szeptany marketing to Tinesowi, bo ma duzo nowinek technicznych na kolej. Nie lubię np. jak coś co jest standardem i żadna nowoscia jest przedstawiane jako innowacja, a taka nie jest
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS