NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]

| inf. pras. 05.07.2018 1

KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
Fot. KZN Bieżanów
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
Grupa KZN Bieżanów – wykorzystując system Switcher – skutecznie dostarczyła rozjazdy o promieniu r=1200 metrów, w fabrycznie zmontowanych blokach, na budowę łącznicy Czarnca – Włoszczowa.
Rozjazdy zwyczajne Rz60E1-1200-1:18,5 sb wyposażone w krzyżownice manganowe typu insert, wyprodukowane przez Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”, zostały zmontowane „na gotowo” na podrozjazdnicach strunobetonowych i odebrane (odbiór ODB-0) w krakowskiej fabryce.

Odpowiedzialność za cały proces logistyki wzięła na siebie spółka KZN Rail, operator systemu Switcher. Załadunek bloków rozjazdowych na wagony z uchylną platformą został zrealizowany przy pomocy suwnic bramowych oraz żurawi hds, w które wyposażone są wagony Switcher+.

  • Skład złożony z 6 wagonów Switcher, sformowany na bocznicy KZN „Bieżanów”, został przetoczony na stację Kraków Prokocim Tow. skąd został odebrany przez przewoźnika. 
  • Przejazd z Krakowa do Czarncy nastąpił nocą z 25 na 26 czerwca – trasa o długości 134 km.
  • Każdy z rozjazdów był rozładowywany i precyzyjnie układany w docelowym miejscu zabudowy (przy współpracy z geodetą) podczas dwóch oddzielnych, nocnych zamknięć torowych 26 i 27 czerwca. 
  • Ze względu na warunki terenowe i ruchowe panujące na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa do rozładunku wykorzystano dźwig kolejowy w celu przyspieszenia prac na krótkich zamknięciach (GOTTWALD GS 150.14TR z Bahn Technik Wrocław). 
  • Uśredniony czas trwania operacji rozładunkowej obu rozjazdów – 180 minut.
  • Rozjazdy zostały wstępnie połączone (tymczasowe łubki), a po ich podbiciu zostały zespawane i ostatecznie wyregulowane – całość prac wykonała spółka KZN Rail. 
Równie spektakularna realizacja blokowej dostawy i zabudowy rozjazdów w tej samej lokalizacji, zostanie zrealizowana w pierwszej połowie sierpnia. Tym razem jednym składem, złożonym z 9 wagonów, dostarczone zostaną aż trzy rozjazdy Rz60E1-1200-1:18,5 sb.



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS