NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Kto wyremontuje lubuski odcinek Nadodrzanki?

| Martyn Janduła 13.06.2017 7

Kto wyremontuje lubuski odcinek Nadodrzanki?
Kostrzyn, widok z kładki pieszej nad torami w kierunku SzczecinaFot. octanq, bazakolejowa.pl
Trwa postępowanie przetargowe na kompleksową wymianę torowiska na górnym odcinku linii kolejowej nr 273, czyli tzw. Nadodrzanki. Dokładnie chodzi o odcinek Drzeńsko – Kostrzyn. Zainteresowanie jest niestety niewielkie.
PKP PLK poszukują wykonawcy prac związanych z wymianą nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na odc. Drzeńsko – Kostrzyn na Nadodrzance. To kolejne zadanie pochodzące z projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822”.

Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza w torze 1 w km 228,900-254,305 oraz w torze nr 2 w km 238,261-247,930 linii kolejowej nr 273 na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn. Wykonawca wymieni szyny wraz z przytwierdzeniem w torze nr 1 w km 254,807-255,040. Planowana jest również przebudowa peronów, gdzie skorygowane zostaną układy geometryczne na stacjach Kowalów, Laski Lubuskie i Ługi Górzyckie. Dodatkowo, zostanie wymieniona nawierzchnia w trzech torach głównych dodatkowych, ponadto zlikwidowanych zostanie łącznie 9 torów stacyjnych.

Wymienionych zostanie 28 sztuk rozjazdów, zaś do likwidacji zaplanowano 15 sztuk. Zrewitalizowanych zostanie dziewięć przejazdów kolejowych w km 229,334; 239,288; 231,545; 231,668, 240,546; 243,184; 246,862; 248,687; 249,438. Wykonawca poprawi także odwodnienie. Wśród prac dodatkowych planuje się w formule „projektuj i buduj” wykonać prace na trzech obiektach inżynieryjnych w km 245,820; 246,027; 246,229.

PKP Polskie Linie Kolejowe przygotowały budżet na to zamówienie w wysokości 118,1 mln zł brutto. Do przetargu stanęły dwa konsorcja, których oferty mocno przekroczyły kosztorys zamawiającego. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Schweerbau, które wyceniło prace na 173,9 mln zł brutto. Droższa oferta pochodzi z kolei od Colas Rail, który prace wycenił na 185,96 mln zł brutto.

Obie firmy zadeklarowały okres gwarancji trwający 64 miesiące. Z kolei Schweerbau zadeklarowało krótszy czas zamknięć torowych równy 9096 godzin, zaś Colas Rail podał, że potrzebuje zamknąć tor na 9105 godzin. Oferty w 60% oceniane będą pod kątem ceny, zaś resztę stanowią kryteria jakościowe. Termin realizacji zamówienia – 15%, czas zamknięć torowych – 15 % oraz okres gwarancji – 10%.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lubuskie (302)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Lubuskie (302)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS