Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Kraków: Jest decyzja lokalizacyjna dla budowy łącznicy Zabłocie – Krzemionki

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
25-10-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Dominik Lebda

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Kraków: Jest decyzja lokalizacyjna dla budowy łącznicy Zabłocie – Krzemionki
Wojewoda Małopolski wydał decyzję lokalizacyjną linii kolejowej konieczną do kontynuacji projektu budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki, umożliwiającej ominięcie stacji Kraków Płaszów przez pociągi kierujące się m.in. do Wadowic i Zakopanego i tym samym skrócenie podróży o ponad 15 minut.

Budowa łącznicy Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki umożliwi skrócenie czasu jazdy pociągów jadących z/przez Kraków Główny do Skawiny (przyszła Szybka Kolej Aglomeracyjna), Wadowic, Bielska Białej, Suchej Beskidzkiej, Rabki czy Zakopanego. Obecnie, pociągi regionalne oraz TLK czy EIC, poprzez zmianę kierunku jazdy na stacji Kraków Płaszów, wydłużają czas podróży o blisko 15 – 20 minut.

Wojewoda Małopolski zawiadomił, że 3 października 2013 r., została wydana na wniosek inwestora: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. decyzja nr 2/2013 o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej dla inwestycji pn.: Budowa łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki oraz przebudowa torów na linii kolejowej nr 94 w ramach przedsięwzięcia: Budowa łącznicy kolejowej P.O. Kraków Zabłocie – P.O. Kraków Krzemionki oraz przystanku osobowego Kraków Grzegórzki wyposażonego w parking samochodowy.

Niniejszy dokument zawiera dokładny zakres robót budowlanych w ramach inwestycji oraz wykaz działek, które muszą zostać objęte inwestycją (np. poprzez wykup). Wojewoda poinformował, że zainteresowane strony lub ich pełnomocnicy legitymujący się pełnomocnictwem sporządzonym zgodnie z art. 32 i 33 Kodeksu postępowania administracyjnego, mogą zapoznać się z materiałem dowodowym oraz dokumentacją przedłożoną przez inwestora i w tym przedmiocie wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia w Wydziale Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, ul. Basztowa 22.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Nowa łącznica Czarnca – Włoszczowa Północ gotowa. Pociągów brak

Infrastruktura

Budowa łącznicy w Czarncy wreszcie rusza, ale termin jeszcze późniejszy

Infrastruktura

Powstanie nowa łącznica w Lublinie

Fotorelacje

Powstanie nowa łącznica w Lublinie

jar, Rynek Kolejowy 29 kwietnia 2019

Zobacz również:

Nowa łącznica Czarnca – Włoszczowa Północ gotowa. Pociągów brak

Infrastruktura

Budowa łącznicy w Czarncy wreszcie rusza, ale termin jeszcze późniejszy

Infrastruktura

Powstanie nowa łącznica w Lublinie

Fotorelacje

Powstanie nowa łącznica w Lublinie

jar, Rynek Kolejowy 29 kwietnia 2019

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5