NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Korzystne wyniki Trakcji, ale co dalej?

| kp, Monitor 25.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-08-25 09:31:58 Autor: Tadeusz Rozporkiewicz
---.adsl.inetia.pl
Wywalili byłą panią prezes i Trakcja od razu zaczęła przetargi wygrywać.
2015-08-25 21:35:32 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Co prawda to prawda :-)
2015-08-26 16:12:44 Autor: Wrocław
---.35.41.73
Ale do kwalifikacji na E30 Kraków Mydlniki warszafski marketing z lat osiemdziesiątych pod wodzą nowego szefa sie nie popisał...2 pkt i ostatnie miejsce w kwalifikacjach
2015-08-29 21:40:35 Autor: Wrocławiak
---.219.250.74
"Polityka ofertowania wprowadzona przez nowy zarząd przynosi wymierne efekty " ... czekamy na nie Panie Prezesie z niecierpliwością ! Póki co... nowy zarząd powołany 9.06.2015 r. a LCS Warszawa Okęcie wygrany 04.2014 r. Bez komentarza... szkoda ze nie ma Pan na tyle klasy żeby przypisać sukces tym którym to się naprawdę należy...
2015-08-29 21:40:46 Autor: Wrocławiak
---.219.250.74
"Polityka ofertowania wprowadzona przez nowy zarząd przynosi wymierne efekty " ... czekamy na nie Panie Prezesie z niecierpliwością ! Póki co... nowy zarząd powołany 9.06.2015 r. a LCS Warszawa Okęcie wygrany 04.2014 r. Bez komentarza... szkoda ze nie ma Pan na tyle klasy żeby przypisać sukces tym którym to się naprawdę należy...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS