NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Korzystne wyniki Trakcji, ale co dalej?

| kp, Monitor 25.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-08-25 09:31:58 Autor: Tadeusz Rozporkiewicz
---.adsl.inetia.pl
Wywalili byłą panią prezes i Trakcja od razu zaczęła przetargi wygrywać.
2015-08-25 21:35:32 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Co prawda to prawda :-)
2015-08-26 16:12:44 Autor: Wrocław
---.35.41.73
Ale do kwalifikacji na E30 Kraków Mydlniki warszafski marketing z lat osiemdziesiątych pod wodzą nowego szefa sie nie popisał...2 pkt i ostatnie miejsce w kwalifikacjach
2015-08-29 21:40:35 Autor: Wrocławiak
---.219.250.74
"Polityka ofertowania wprowadzona przez nowy zarząd przynosi wymierne efekty " ... czekamy na nie Panie Prezesie z niecierpliwością ! Póki co... nowy zarząd powołany 9.06.2015 r. a LCS Warszawa Okęcie wygrany 04.2014 r. Bez komentarza... szkoda ze nie ma Pan na tyle klasy żeby przypisać sukces tym którym to się naprawdę należy...
2015-08-29 21:40:46 Autor: Wrocławiak
---.219.250.74
"Polityka ofertowania wprowadzona przez nowy zarząd przynosi wymierne efekty " ... czekamy na nie Panie Prezesie z niecierpliwością ! Póki co... nowy zarząd powołany 9.06.2015 r. a LCS Warszawa Okęcie wygrany 04.2014 r. Bez komentarza... szkoda ze nie ma Pan na tyle klasy żeby przypisać sukces tym którym to się naprawdę należy...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS