NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Kolej do Balic: Rozpoczęły się roboty budowlane

| Dominik Lebda 07.03.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2014-03-07 15:45:14 Autor: 34
---.internetdsl.tpnet.pl
Trzeba będzie się przejść na spacer.
2014-03-07 17:12:41 Autor: ZadwSułtankach
---.adsl.inetia.pl
Przecież to jakaś prowokacja! Miała to robić włoska firma Astaldi a wszędzie widać polskich pracowników i nasze auta! Zero włochów i ich sprzętu.
2014-03-08 17:19:41 Autor: Gubernator Kalifornii
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Gubernator Kalifornii
A może wreszcie redakcja Rynku Kolejowego zrobi z jakimiś ważnymi personami wywiad, co się dzieje na linii Katowice - Kraków? Dlaczego tak nieudolnie, wolno, bez żadnych konsekwencji??????????

Zróbcie wreszcie jakiś ciekawy wywiad!!!!!!!!!
2014-03-09 09:33:54 Autor: Noel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak widać nikt nie potrafi pochwalić niczego, jak coś jest źle narzeka, jak coś jest dobrze to się narzeka że mogłoby być lepiej. Ja się cieszę że będzie przedłużenie i modernizacja tej linii bo pamiętam jak musiałem brać z Krakowskiego do Krakowa Głównego taksówkę bo było łatwiej ale i też drożej.
2014-03-09 14:58:59 Autor: krakowski
---.109.219.87.dynamic.jazztel.es
Jest dobrze, że ta modernizacja rusza, słabym punktem jest zaś brak budowy - chyba najlepszego na tej trasie - przystanku przesiadkowego kolej-tramwaje-autobusy Bronowice Wiadukt (między Łobzów a Mydlniki) niedaleko Ronda OFK.

Ja na miejscu kolejarzy zrobiłbym wszystko, by ten przystanek jak najszybciej powstał, gdybym chciał rozwijać kolejowy biznes i przewozy "metro-like" w Krakowie.
2014-03-09 19:26:13 Autor: _Qwerty
---.dynamic.gprs.plus.pl
Niestety nie powstanie wiadukt na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 774 koło lotniska. To inwestycja za 350 mln zł !!!
2014-03-10 09:12:23 Autor: sent
---.tauron-pe.pl
Tu się jaramy nowym Dworcem Kraków Główny, a to kolejczką na lotnisko (tak jest potrzebna ALE) właśnie KRAKÓW-KATOWICE tory leżą i kwiczą a pociąg vide Kraków-Trzebinia jedzie 20~30km/h REMONT WSTRZYMANY, następnie Kraków-Trzebinia-Oświęcim potężny ruch osobowy i towarowy a szlakowa Trzebinia-Oświęcim to 20km/h?! Wymieniać dalej? Trzebinia-Alwernia-Spytkowice-Wadowice na torach rosną krzaki!!!! Linia Kraków-Spytkowice-Oświęcim-(Katowice) ruch tylko towarowy!!! Sucha Beskidzka-Żywiec znacie tą linię? Tak uwalona na maksa, a Kraków-Zakopane? Wy chcecie olimpiadę zimową? Buhahahaaaaaaa..... głośny śmiech! A dalej na Nowy Sącz? A Chabówka-NS?
Tak że wydział PRopagandy działa i ma się świetnie.
Przypominam WOJ. Małomolskie wydało najwięcej zezwoleń w całej Polsce busiarstwu i wszelkiem maści przewoźnikom zdezelowanych rzęchów! Chcecie coś jeszcze dodać?!!!
2014-03-10 14:17:23 Autor: ghasg
---.13.236.78.reverse.coreix.net
No tak, jakby nie było busów, to ludzie z Pogórza Wielickiego czy Jury pewnie mieliby już metro lub co najmniej KST. Albo po prostu byłoby jeszcze więcej aut wjeżdżających do smogowego Krakowa.

Linia Kraków-Katowice to - fakt - kwintesencja patologii remontów na PKP. Ze wszystkich odcinków E30, ten zawsze był najsłabszy, ale i mocno dochodowy - ale też nikt go nie chciał ruszać.

Brak inwestycji w łącznice na kolejowej "zakopiance" (dopiero ostatnio coś się zaczyna ruszać), przy ogromnym wzroście ruchu na Zakopane i dumanie o linii na Piekiełko to kolejny przykład życzeniowego myślenia, które rozkłada kolejowy biznes w Małopolsce.

Właśnie, kolejowy biznes. Tego przede wszystkim tu brakuje. Nawet zalew dotacji nie powoduje, że z tego są pociągi, którymi ludzie chcą jeździć.
2014-03-13 16:39:58 Autor: malwin
---.interq.pl
Powaliło mnie te 80 km/h
2014-05-09 17:27:50 Autor: olioli
---.Red-88-19-224.staticIP.rima-tde.net
Wlasnie kupilam bilet na lot do Krakowa i czytam o tym ze zlikwidwano na 1.5 roku!!!!!!!!polaczenie kolejowe miedzy lotniskiem i centrum Krakowa i ze nie zostalo zastapione zadnym inny tymczasowym polaczeniem....Pociag ten byl jedynym szybkim, bezposrednim i wygodnym polaczeniem dla nas dla których Kraków jest tranzytem. Tak ciezko urzedowi miasta Krakowa jest podstawic na ten okres jakies specjalne i przede wszystkim bezposrednie polacznie autobusowe. ZENADA!!!!!!
2014-07-02 18:38:50 Autor: dsawd
---.1-2.cable.virginm.net
do tej pory szynobus jechal chyba 18 minut, wiec o co chodzi z czasem przejazdu po remoncie ponizej 20 minut?:P
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS