NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

KM szukają przewoźnika autobusowego na „siódemkę”

| Jakub Madrjas 13.12.2017 15

KM szukają przewoźnika autobusowego na „siódemkę”
fot. KM
Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na świadczenie usługi autobusowego przewozu osób w ramach kolejowej zastępczej komunikacji drogowej autobusowej realizowanej na odcinku Pilawa – Dęblin - Pilawa.
Zamówienie obejmuje okres od dnia 20.1.2018 r. do dnia 8.12.2018 roku. Zamawiający wymaga świadczenia usług przy wykorzystaniu autobusów o długości od 11,5 do 15,5 metra, nie starszych niż wyprodukowane w 2003 roku i w ilości umożliwiającej wykonanie zadania przewozowego, lecz nie mniej niż 15 sztuk autobusów oraz trzech dodatkowych autobusów pełniących funkcję rezerwy taborowej.

W ramach tych autobusów pięć ma być niskowejściowych i/lub niskopodłogowych, a pozostałe mają być w standardzie dalekobieżnym i/lub turystycznym, i mieć więcej niż osiem siedzeń poza siedzeniem kierowcy. Wentylacja wszystkich autobusów powinna być realizowana z wykorzystaniem wymuszonego nawiewu, kanałami wentylacyjnymi. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie nawiewu naturalnego przez okna boczne i
wywietrzniki dachowe. Autobusy powinny umożliwiać przewóz co najmniej 50 osób na miejscach siedzących dostępnych dla pasażerów, w przypadku autobusów dalekobieżnych lub turystycznych i co najmniej 70 osób, w tym minimum 40 osób na miejscach siedzących dostępnych dla pasażerów oraz jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim lub jednego wózka dziecięcego, na miejscu do tego wyznaczonym, w przypadku autobusów niskopodłogowych lub niskowejściowych 

Koleje Mazowieckie wymagają też, aby kierowcy autobusów byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Cena stanowi tylko 70 procent oceny ofert.  Poza tym ocenia się czas podstawienia autobusu rezerwowego (waga: 5), wyposażenie autobusów w monitoring wizyjny (waga: 7)m objęcie autobusów systemem zarządzania flotą (waga: 10) oraz wyposażenie pojazdów w urządzenia blokady alkoholowej i/lub urządzenia detekcji alkoholowej (waga: 3). Oferty mają zostać otwarte 28 grudnia.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS