Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

Kładą kabel do podstacji. Siedemnastka na Tarchomin w marcu?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
02-03-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Transport-publiczny.pl

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
Kładą kabel do podstacji. Siedemnastka na Tarchomin w marcu?
Rozpoczynają się prace przy przyłączach w podstacji Ćmielowska. Bez niej tramwaje nie mogą jeździć częściej na nowej trasie na warszawskim Tarchominie. Według Zarządu Transportu Miejskiego jest szansa, że jeszcze w marcu uda się tutaj skierować siedemnastkę.

Jak pisaliśmy, na nowej trasie tramwajowej do pętli Tarchomin Kościelny przy Mehoffera, otwartej 24 grudnia 2014 r., występuje problem z zasilaniem. Podstacja Ćmielowska nie posiada przyłączy średniego i niskiego napięcia, działa tylko podstacja Obrazkowa. Sytuacja ta uniemożliwia częstsze kursowanie tramwajów. Na razie na Tarchomin z Młocin jeździ dwójka z częstotliwością co sześć minut w godzinach szczytu. Jej kursy są bardzo popularne. – Dwójka przejęła znakomitą część ruchu. Napełnienia są bardzo duże – mówi Andrzej Franków, dyrektor pionu przewozów w Zarządzie Transportu Miejskiego.

Na Tarchomin docierać miała także siedemnastka, która zwiększałaby dostępną ofertę i zapewniałaby połączenie z ciągami ul. Marymonckiej i al. Jana Pawła II, Dworcem Centralnym i Służewcem. Prace przy podstacji się jednak opóźniały, gdyż firma RWE musiała ponowić wybór wykonawcy.

– W poniedziałek 2 marca wykonawca wchodzi na budowę kabla – tego krótszego odcinka – informuje Wiesław Witek, dyrektor ZTM. Jak dodaje, prace mogą potrwać do dwóch tygodni. – Kabel ten będzie umożliwiał przy jednostronnym zasilaniu zwiększenie bilansu energetycznego i uruchomienie podstacji. To z kolei pozwoli uruchomić 17. Czy pojedziemy w marcu? Wygląda na to, że tak – mówi Witek. – W momencie, gdy kabel zostanie położony i odebrany, dwójka jedzie natychmiast ze znacznie większą częstotliwością i pojawia się tam tramwaj nr 17 – zapewnia Franków.

Więcej na portalu Transport-publiczny.pl

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Przesiadki po warszawsku. Wiata bez przystanku, przystanek bez wiaty

Zintegrowany transport

Przesiadki po warszawsku. Wiata bez przystanku, przystanek bez wiaty

Witold Urbanowicz 27 lipca 2023

Warszawa negocjuje wspólny bilet za 365 mln zł

Pasażer

Warszawa negocjuje wspólny bilet za 365 mln zł

Witold Urbanowicz 24 lipca 2023

Warszawa ciągle czeka na nowy system biletowy

Zintegrowany transport

Zobacz również:

Przesiadki po warszawsku. Wiata bez przystanku, przystanek bez wiaty

Zintegrowany transport

Przesiadki po warszawsku. Wiata bez przystanku, przystanek bez wiaty

Witold Urbanowicz 27 lipca 2023

Warszawa negocjuje wspólny bilet za 365 mln zł

Pasażer

Warszawa negocjuje wspólny bilet za 365 mln zł

Witold Urbanowicz 24 lipca 2023

Warszawa ciągle czeka na nowy system biletowy

Zintegrowany transport

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5