Partnerzy serwisu:
Biznes

Jedna oferta w przetargu na ERTMS na linii E 65

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
21-08-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
lp, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Jedna oferta w przetargu na ERTMS na linii E 65
Konsorcjum firm: Bombardier Transportation (ZWUS) Polska, Thales Polska oraz Nokia Siemens Network chce zabudować system ERTMS/ETCS ma linii kolejowej E 65 Warszawa Gdynia. W przetargu na projekt i zabudowę systemu wpłynęła tylko jedna oferta. Jej wartość to prawie 470 mln zł netto.

Przetarg na projekt i zabudowę zystemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz ERTMS/GSM-R wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym warstwy nadrzędnej dla ośmiu LCS-ów na linii kolejowej Warszawa - Gdynia ogłoszono 20 grudnia 2011 roku. Po licznych odwołaniach i zmianach w specyfikacji przetargowej, 20 sierpnia nastąpiło otwarcie ofert. W przetargu jedyną ofertę złożyło konsorcjum firm: Bombardier Transportation (ZWUS) Polska, Thales Polska oraz Nokia Siemens Network. Cena zaproponowana przez konsorcjum to 469 mln 727 tys. 892 zł netto (577 mln 765 tys. 307 zł brutto).

System ma być objęty 60-miesięczną gwarancją od daty wystawienia świadectwa przejęcia. Termin wykonania zadania to 28 miesięcy od daty rozpoczęcia projektu. Suma iloczynu przewidzianych zamknięć torowych to 1237,9 [h*km].

PKP Polskie Linie Kolejowe na relizację projektu zabezpieczyły budżet w wysokości 487 mln zł netto (599 mln 10 tys. zł brutto).

Inwestycja ma być wykonana w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - w zakresie warstwy nadrzędnej LCS, ERTMS/ETCS/GSM-R, DSAT oraz zasilania układu trakcyjnego".

Ponadto, zamówienie obejmuje zabudowę komputerowych urządzeń srk na st. Gdynia Chylonia, systemów kierowania i zarządzania ruchem w dwóch centrach dyspozytorskich zlokalizowanych w Warszawie i Gdańsku, systemów kierowania i zarządzania ruchem w dwóch centrach dyspozytorskich zlokalizowanych w Warszawie i Gdańsku, dostosowanie istniejących systemów łączności przewodowej i radiowej związane z uruchomieniem zdalnego sterowania, zaprojektowanie, wybudowanie i uruchomienie systemu monitoringu, a także wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych w obiektach w których będą lokalizowane urządzenia objęte przedmiotem zamówienia.

Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Tabor i technika

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Michał Szymajda 27 września 2023

Do Radomia 120 km/h. ETCSu nie będzie w najbliższych latach

Infrastruktura

Siemens Mobility zamontuje ETCS w holenderskich pociągach z lat 90.

Tabor i technika

Zobacz również:

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Tabor i technika

4 lata prób montażu ETCS w Husarzach. I nic

Michał Szymajda 27 września 2023

Do Radomia 120 km/h. ETCSu nie będzie w najbliższych latach

Infrastruktura

Siemens Mobility zamontuje ETCS w holenderskich pociągach z lat 90.

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5