NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Jakość montażu kluczowa dla trwałości rozjazdów

| Rynek Kolejowy 28.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-12-28 11:50:36 Autor: sprzątacz
---.adsl.inetia.pl
Kolejarze czekają na Wielką Miotłę, która wymiecie zarządy we WSZYSTKICH spółkach kolejowych!!!!!
2015-12-28 13:55:36 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
Jest jeszcze paru ubeków i funkcjonariuszy z pzpr wolnych w PiSie, więc obejmą stanowiska na kolei.
2015-12-28 14:04:39 Autor: .k89
---.inetia.pl
Kto i ile wziął za wprowadzenie takiego wymagania? W przypadku inwestycji gdzie linia (lub tor) i tak jest zamknięty na rok czas montażu rozjazdu nie gra żadnej roli. Ale pewne firmy już będą miały nabite zamówienia i pociągami będą kase wywozić...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS