Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Infra Silesia: Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym zwiększy bezpieczeństwo na linii kolejowej 273

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
20-11-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Infra Silesia: Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym zwiększy bezpieczeństwo na linii kolejowej 273
Fot. Infra silesia
14 listopada spółka Infra Silesia podpisała z PKP Polskie Linie Kolejowe kontrakt na wykonanie prac na linii kolejowej 273 w zakresie sieci trakcyjnej i urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego.

Zamówienie opiewające na kwotę 13 mln złotych netto będzie realizowane jako prace podobne w ramach zadania głównego pn. „Wymiana nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 273 Wrocław Główny – Szczecin Główny, szlak Wołów – Małowice Wołowskie oraz Grębocice – Głogów” prowadzonego w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 273 na odcinku Wrocław – Głogów”, realizowanego przez należącą do DB Cargo Polska spółkę Infra Silesia w konsorcjum z firmą Transkol.

Podstawowe roboty przypadną na zabudowę i wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym. W ramach planowanych prac nastąpi wymiana urządzeń wewnętrznych mechanicznych na stacji Małowice Wołowskie na komputerowe. Nowoczesny system pozwoli na prowadzenie dodatkowych przebiegów wjazdowych i wyjazdowych dla wszystkich torów, z powiązaniem z blokadami liniowymi w kierunku st. Wołów i st. Ścinawa. Ponadto nowo zabudowane rozjazdy wyposażone zostaną w napędy zwrotnicowe wraz z siecią kablową oraz kontrolą nie zajętości - informuje Infra Silesia.

– Powierzenie w ramach kontraktu wykonania tak ważnych dla bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego robót, jakimi są zabudowa i wymiana urządzeń SRK, jest wyrazem zaufania i uznania ze strony Zamawiającego dla naszych dotychczasowych osiągnięć. Nowoczesny system komputerowy znacząco zwiększy bezpieczeństwo ruchu kolejowego na wskazanym odcinku oraz poprawi komfort jego obsługi – mówi Michał Batko, prezes spółki Infra Silesia.

W zakresie sieci trakcyjnej planowana jest wymiana 10 km odcinka wraz z konstrukcjami wsporczymi w torze nr 1 linii kolejowej 273 na odcinku Grębocice – Głogów. W obszarze robót torowych nastąpi dobudowa półtrapezu w torze nr 1 przed stacją Krzepów od strony Grębocic. Planowany termin zakończenia prac 31 marca 2018 r.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kolej Zagłębia Miedziowego: Umowa na studium podpisana

Infrastruktura

PLK wymieni XIX-wieczny most kolejowy nad Odrą na linii 273

Infrastruktura

Jaka będzie przyszłość Nadodrzanki?

Infrastruktura

Jaka będzie przyszłość Nadodrzanki?

Michał Szymajda 19 kwietnia 2019

Zobacz również:

Kolej Zagłębia Miedziowego: Umowa na studium podpisana

Infrastruktura

PLK wymieni XIX-wieczny most kolejowy nad Odrą na linii 273

Infrastruktura

Jaka będzie przyszłość Nadodrzanki?

Infrastruktura

Jaka będzie przyszłość Nadodrzanki?

Michał Szymajda 19 kwietnia 2019

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5