NUMER 03/2018
NUMER 03/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Taki był rok 2017
szukaj
Śledź nas:

Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut

| KZN Bieżanów 10.10.2016 79

Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Zabudowa rozjazdu na nowej krakowskiej łącznicy Fot. KZN Bieżanów
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Nowy rozjazd na łącznicy Krzemionki – Zabłocie zamontowany w 275 minut
Switcher przewiózł i dokonał precyzyjnego rozładunku kluczowego rozjazdu kolejowego na nowo budowanej łącznicy Zabłocie – Krzemionki. Realizacja zniwelowała utrudnienia na „krakowskiej średnicy”, zapewniając bezpieczeństwo pasażerom i pracownikom torowym oraz najwyższe parametry konstrukcji rozjazdowej na długie lata.
Całość prac wykonano w niespełna 5 nocnych godzin z 6 na 7 października, kiedy to przygotowany w najwyższym standardzie rozjazd o geometrii 60E1 500 1:12, wyprodukowany w fabryce Kolejowych Zakładów Nawierzchniowych „Bieżanów”, zmontowany z podrozjazdnicami strunobetonowymi, został dostarczony i zabudowany w miejscu przyszłej eksploatacji. Proces obsługiwany był przez pracowników KZN Rail, wyłącznego operatora innowacyjnego systemu Switcher. Całość procesu – produkt czyli rozjazd, jego zaawansowana logistyka przęsłowa i specjalistyczna zabudowa – odbyła się w ramach kompetencji i potencjału Grupy KZN Bieżanów.

– To już kolejna udana realizacja przy pomocy kompleksowej i nowatorskiej technologii Switcher integrującej w ramach jednego systemu moduły transportowe, dźwigowe oraz zaawansowany moduł mocująco-usztywniający szyty na miarę każdego rodzaju rozjazdu. Sukces jest tym większy, że technologia Switcher zadebiutowała na rynku raptem kilkanaście miesięcy temu – informuje Grupa KZN.

W ramach projektu KZN Rail przewiózł i rozładował wszystkie 3 bloki rozjazdowe. Wykorzystując wagony Switcher+ (platforma i dźwigi HDS) i Switcher (długa platforma) dostarczono i ułożono w miejscu zabudowy zwrotnicę, szyny łączące i krzyżownicę. Całość procesu zajęła niespełna pięć godzin. Alternatywą był dotychczasowy sposób zabudowy, czyli kilkudniowe prace prowadzone pod ruchem na newralgicznej linii 91 łączącej Kraków Główny i Kraków Płaszów. Odcinek ten jest w chwili budowy łącznicy Zabłocie – Krzemionki bardzo obciążony – całość przewozów odbywa się przez jeden tor łączący ww. stacje, drugi jest w trakcie przebudowy i włączania w nowy układ torowy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kraków (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Kraków (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 03/2018
NUMER 03/2018
To był udany rok dla naszego wydawnictwa. W połowie roku do rodziny naszych portali internetowych składającej się dotąd z Rynku Kolejowego, Rynku Infrastruktury i Transportu Publicznego dołączył Rynek Lotniczy. O najważniejszych wydarzeniach mijającego w świetle całego rynku kolejowego roku piszemy w najnowszym Raporcie. Polecamy także m. in. rozmowę z nowym Prezesem Pesy oraz długi wywiad z szefem Przewozów Regionalnych.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS