NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Gorsze wyniki Deutsche Bahn

| Artur Bogdanowicz, Rynek Kolejowy/Deutsche Bahn 29.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-07-29 15:56:40 Autor: Stefan banderą
---.static.ip.netia.com.pl
Nie ma już monopolu kolei na transport międzymiastowy lądowy, to autobusy odbierają pasażerów dla Die Reich Bahn
2015-07-29 17:23:26 Autor: Nowy Super ARON
---.static.ip.netia.com.pl
Nowy Super ARON, niebawem moja firma wchodzi na niemiecki rynek autobusowy.
Moje Busy bedą jeździły w relacjach

Berlin - Monachium ( 5 euro za bilet ) czas jazdy 3 godziny
Berlin - Drezno ( 2 euro za bilet ) czas jazdy 2 godziny
Berlin - Bonn ( 10 euro za bilet w busie VIP ) czas jazdy 3 godziny

W kolejnych latach będziemy rozwijać swoją siatke połączeń niczym Garden Servis z okolic Białej Podlaskiej
2015-07-29 17:49:22 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Prawdziwy Aron jest niepowtarzalny - słaby żart!
2015-07-29 19:03:59 Autor: Wielbiciel Arona
---.ssp.dialog.net.pl
Aron nic nie pisze na RK, bo załatwia niemieckie, francuskie i brytyjskie papiery dla swoich busów i kierowców. Ma zamiar jeździć na trasie Parczew - Warszawa - Poznań - Berlin - Paryż - Londyn. Podobno negocjuje z Eurotunelem, by jego busy były przewożone na platformach kolejowych.
2015-07-29 21:37:34 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Przecież autobusy międzymiastowe jeżdżą w Niemczech od paru lat

http://meinfernbus.de/staedte/bus-ab-berlin#!timetable
2015-07-30 06:42:29 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@aron
Pare = 2, musi?
2015-07-30 13:16:16 Autor: kk5
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkocki bus też już jest w Niemczech, za 1 ojro można przejechać ponad 100 km, mini-aron-busy raczej się tam nie przyjmą, chyba że na podwózkę studentów parę kilometrów.

Pasażerów ubyło zaledwie o 2%, ale coraz więcej promocji DB musi mieć, by ruch dalej utrzymać. Notabene, ich system "dynamiczny" też jest daleki od zapełniania składów, jakie mają Virgin czy East Coast w UK, sporo pracy przed nimi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS