NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Gdańsk: Tramwaj na Piecki Migowo na finiszu. Ruszy wcześniej?

| Transport-publiczny.pl 04.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-08-04 18:08:52 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Oby się udało wystartować z tym tramwajem z sukcesem, pojawienie się tramwaju w tamtej okolicy świadczy o jej ucywilizowaniu. Dobra inwestycja w przypadku której jedyną bolączką będzie to, że przy braku pętli tamta okolica skazana będzie na badziewie zwane N8C gdyż jako, że Jazzów jest tylko 5 to trudno będzie trafić na Jazza. Ja nie widzę problemu w tym, że nie ma pętli, rozwiązanie ze ślepymi torami, rozjazdami i tramwajami dwukierunkowymi ma swoje zalety które dostrzegam. Dobrze, że zbudowali taką, a nie inną infrastrukturę, rzecz polega na tym, że powinni kupić znacznie większą ilość Jazzów, lub nawet wcześniej przed wprowadzeniem Jazzów do produkcji kupić Swingi dwukierunkowe. Problem jest taki, że zamiast dedykować tam nowe tramwaje to kupili straszny syf w postaci N8C i skazali tamtejszych mieszkańców do męczenia się tymi trupami. Dwukierunki mogą być dobrymi tramwajami lecz czy na pewno tak będzie to zależy od konkretnego modelu. Ludzie i tak się przesiądą na tramwaj, lecz mimo wszystko jako, że to nowa trasa to powinni zrobić lepsze wrażenie, zawsze jakieś znaczenie to ma.
2015-08-06 11:15:59 Autor: Piotr z Gdańsk
---.dynamic.mm.pl
No i będą nowe tylko nie od razu jak otworzą trasę.
Gdańsk planuje zakupić 33 nowe tramwaje a każdy będzie
dwukierunkowy wiec myślę że jak rok mieszkańcy Moreny
pomęczą się w N8C to nic im złego się nie stanie.
Najważniejsze, że inwestycja powstała.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS