NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Gama na testach w PKP Cargo

| Jakub Madrjas 10.07.2018 184

Gama na testach w PKP Cargo
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Gama na testach w PKP Cargo
Gama na testach w PKP Cargo
PKP Cargo od początku lipca testuje lokomotywę Gama Marathon zgodnie z warunkami umowy dzierżawy pomiędzy przewoźnikiem a spółką Rail Capital Partners. Od wyniku testów zależy pozyskanie kolejnych trzech lokomotyw.
Przewoźnik podpisał w maju umowę na dzierżawę wyprodukowanej przez Pesę lokomotywy 111Ed (Gama Marathon) od spółki Rail Capital Partners. Przewoźnik informował wówczas, że jest zainteresowany wykorzystaniem lokomotyw wyposażonych w moduł dojazdowy, służący przede wszystkim do realizacji prac manewrowych na bocznicach.

Jak poinformował „Rynek Kolejowy” rzecznik PKP Cargo Krzysztof Losz, testy rozpoczęły się 2 lipca. – Testy potrwają do końca lipca na terenie Południowego Zakładu Spółki w Katowicach i mają pokazać, czy te lokomotywy byłyby przydatne w przewozach realizowanych przez PKP Cargo – informuje rzecznik. Sprawdzane jest m.in. funkcjonowanie modułu dojazdowego, który ma zapewnić przejazd pociągu przez niezelektryfikowane odcinki linii kolejowych, zwłaszcza przez [niezelektryfikowane] bocznice. – Od wyniku testów zależy nasza ewentualna dalsza współpraca w zakresie pozyskiwania tego rodzaju taboru – przyznaje przedstawiciel spółki.

W liście intencyjnym PKP Cargo wyraziło zainteresowanie długoterminowym wynajmem trzech Gam od spółki RCP. Jak mówi „Rynkowi Kolejowemu” prezes poolu taborowego Ireneusz Kozłowski, nowe lokomotywy są już zamówione. Pesa dostarczy spółce cztery Gamy Marathon do końca tego roku i aż osiem kolejnych w I półroczu 2019 roku. – Chcemy zamawiać kolejne lokomotywy, rynek się rozwija – mówi Ireneusz Kozłowski. Zdaniem przedstawiciela RCP, jak dotąd testy w PKP Cargo przebiegają pomyślnie.



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (42077)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (42077)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS