EP09 z ERTMS p.2 - Wszystko na temat branży kolejowej: PKP, Intercity, przewozy regionalne, koleje mazowieckie, rozkłady jazdy PKP, Kolej
NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

EP09 z ERTMS p.2

| jm, Rynek Kolejowy 09.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-06-09 12:01:28 Autor: macieks18
---.176.19.152
Zebrzydowej*
2014-06-09 12:38:57 Autor: Adie
---.de.kpn-eurorings.net
To jest pierwszy w eksploatacji czy pierwszy z homologacją? Bo ED250 rozumiem, że też ma ERTMS p.2 i też jest w Polsce, tylko nie jest eksploatowany i nie ma homologacji...
2014-06-09 13:05:19 Autor: Goofy
---.30.0.84
dobre, EP09 z ERTMS lvl2 dopuszczone - choć sprawdzić podobno nie ma gdzie, a Pendo "niedasię" dopuścić... Cyrk...
Drugi cyrk: Husarze, poza jednym egz. nie mogą się doczekać ERTMS lvl2, a przestarzałe EP09 mają...
2014-06-09 13:22:36 Autor: Piotr_Chylinski
---.133.192.36
Zebrzydowa odmienia się tak samo jak Częstochowa, Włoszczowa, Wschowa, Szlichtyngowa....

Nie spotkałem się z użyciem formy "jadę do Częstochowej". Zatem w artykule jest nazwa odmieniona prawidłowo
2014-06-09 13:51:15 Autor: Głos z USA
---.56.21.80
Mercedes jest, tylko drogi nie ma!!!. Podobnie jak w latach 80. Gdzie się brało od dyspozytora na lokomotywę radio. Wieszalo na haku, tylko nie działało. Bo nie było łączności.
2014-06-09 14:25:05 Autor: l'osservatore
---.ds1-k.us.edu.pl
W odpowiedzi na post Piotr_Chylinski:
"Zebrzydowa odmienia się tak samo jak Częstochowa, Włoszczowa, Wschowa, Szlichtyngowa....

Nie spotkałem się z użyciem formy "jadę do Częstochowej". Zatem w artykule jest nazwa odmieniona prawidłowo"
Nie wszystkie miejscowości tak się odmienia to zależy jaka tradycja się przyjęła w samej miejscowości i okolicy tj. rzeczownikowa czy przymiotnikowa, twoje przykłady należą do rzeczownikowej odmiany ale np. jedzie się do Skarżyska-Kamiennej (nie Kamienny), Limanowej, Bystrej (a nie do Bystry), Bielska- Białej itp.
2014-06-09 14:55:19 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@Piotr_Chylinski: Na stronach UM w Nowogrodźcu używają odmiany "Zebrzydowej". A chyba powinni być zorientowani w prawidłowej odmianie nazwy tej miejscowości :-)

@@Adie, Goofy: Ta lokomotywa będzie miała _zabudowane_ odpowiednie moduły, nie będzie posiadała stosownej homologacji. Tak więc nie można jej porównywać z problemami nonpendolino.
2014-06-09 14:56:47 Autor: Jac
---.adsl.inetia.pl
A jaki numerek tej EP09?
2014-06-09 15:38:34 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
A na jakiej podstawie odbiorą zgodność lokomotywy z ERTMS p. 2? Skoro nie ma linii, na której można by to sprawdzić?
2014-06-09 17:04:32 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@krzysztof rytel: Kto niby ma odebrać? Przecież PIC nie może pod tym kątem odbierać lokomotyw :-)
2014-06-09 17:45:26 Autor: Dedete
---.dynamic.chello.pl
@g0sc

To na jakiej podstawie montują coś takiego na EP-kach?? Przecież to jawna niegospodarność wobec tego i podpada pod paragrafy....
2014-06-09 19:04:58 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
Czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem.....

Raptem będę to miały dwie EP09 które będą dzierżawione przez PLK w celu testów właśnie - nie tylko urządzeń torowych ale i pojazdowych.

Eh...
2014-06-09 19:25:48 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
To będzie tylko moduł testowy, bez homologacji i dopuszczeń. Sprawa ma się nijak do problemu z Pendolino.
2014-06-09 22:11:30 Autor: ertms
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Et22 juz przetestowana na tej linii http://wrphoto.eu/details.php?image_id=32812&mode=search
2014-06-10 08:48:59 Autor: psikus
---.dynamic.chello.pl
Czytanie z rozumieniem nie jest dziś w cenie.
W cenie jest tylko bicie piany.
2014-06-10 19:48:30 Autor: Janek.z UTK
---.play-internet.pl
Żal czytać te komentarze. Lokomotywa EP09 jest homologowana na 160 wiec nie ma problemu z ERTMSP2 a ED250 nie posiada wcale homologacji wiec nie piszcie głupot że tu można a tam nie. To dwie oddzielne kwestie
2014-06-10 20:21:11 Autor: Ryszard
---.dynamic.chello.pl
Po co montować coś co i tak nie może być w użyciu. Chyba że dla sztuki żeby pokazać się jacy to my jesteśmy cool. Pozdrawiam
2014-06-10 23:58:15 Autor: MX
---.adsl.inetia.pl
W całej tej notatce zabrakło jednej, istotnej informacji: EP09 wyposażana jest w ramach pilotażu ERTMS na odcinku Legnica-Bielawa i będzie zarówno wykorzystywana do testów urządzeń stacjonarnych jak i sama będzie poddawana testom w zakresie ETCS.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS