NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

EKG: Wydawanie Środków nie jest tożsame z rozwojem

| jm, Rynek Infrastruktury 15.05.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-05-15 18:23:48 Autor: Anna Dudzińska
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo podoba mi się wypowiedź prof. zw. Grzegorza Gorzelaka. Tylko powstaje pytanie dlaczego brakuje perspektywy rozwojowej jeśli przed każdym dotychczasowym okresem programowania sztaby ludzi zastanawiały się jakie projekty (w przypadku POIiŚ) zgłosić na listę indykatywną, która później wielokrotnie była zmieniana w trakcie realizacji ?
Ale to jest jedna strona medalu, natomiast drugą stroną jest ciągle brak umiejętności wykorzystania tych środków, które już udało się pozyskać. Takim zastanawiającym przykładem jest np. wynik przedstawiony w Raporcie CUPT stan na 13 grudnia 2011 r., gdy PKP PLK udało się poświadczyć we wnioskach o płatność aż 1% alokacji http://www.pois.gov.pl/konfszkol/documents/konf._pois_cupt_13122011.pdf.
Naprawdę tylko na tyle zostały wystawione faktury ? Jaki był apetyt na ryzyko Zarządu PKP PLK ?
W ostatnim czasie w prasie ukazały się również następujące dane:
http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/inwestycyjna-dziewiatka-pkp-plk-kolejarze-scigaja-sie-z,1793228 -- „Wyniki finansowe zarządcy infrastruktury kolejowej w 2011 r. były słabsze od przewidywanych. PKP PLK nie podały wyniku netto, ujawniły jednak, że strata ze sprzedaży wyniosła 526,3 mln zł, czyli była o prawie 27 mln zł większa, niż planowano. Zamiast spodziewanego zysku z działalności finansowej firma miała stratę w wysokości 68,1 mln zł. Podobnie było w przypadku wyniku z pozostałej działalności operacyjnej - zamiast ponad 142 mln zł zysku PKP PLK miały blisko 4-milionową stratę.”
Czy to jest poziom strat akceptowalny dla Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia? Czy Zarząd, który już zakończył kadencję otrzyma /ał absolutorium za swoje osiągnięcia ?
Lecz być może wszyscy są z siebie zadowoleni . Jeżeli tak, to nie należy się spodziewać, że w następnej perspektywie będzie lepiej.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS