NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

ED72 po modernizacji. Pomalowany jak... niskopodłogowy

| jm, Rynek Kolejowy 04.01.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-01-04 09:13:03 Autor: mariusz K.
---.ip.netia.com.pl
Najgorsze jest to, ze docelowo od 2014r wszystkie 4szt maja kursowac z Torunia do Kutna(2szt) i Torunia do Ilawy(2szt).

Bydgoszcz znowu nic nie dostanie. Tak rzadzi Calbecki.
2013-01-04 09:24:13 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
Chyba i Bydgoszcz dostanie. Skoro na BiT-City mają być kupione tylko 2, a nie 5 nowych pojazdów (chyba, że zostanie wykorzystana opcja na 3 szt.) to ED72A bedą musiały jeździć tez na BiT-City.

Co do literki A w symbolu, to nawet jesli silniki nie będą asynchornicznie to przy 2 członach silnikowych osiągi będą pewnie zbliżone do EN57A.
2013-01-04 09:25:03 Autor: leemc
---.168.1.172

leemc
Super, że podjęliście ten temat. Mam nadzieję, że spróbujecie uzyskać komentarz Urzędu Marszałkowskiego. Oby poszli po rozum do głowy zanim zacznie się malowanie dwóch pozostałych sztuk i przetarg na nowe jednostki.
2013-01-04 09:27:47 Autor: leemc
---.168.1.172

leemc
W odpowiedzi na post mariusz K.:
"Najgorsze jest to, ze docelowo od 2014r wszystkie 4szt maja kursowac z Torunia do Kutna(2szt) i Torunia do Ilawy(2szt).

Bydgoszcz znowu nic nie dostanie. Tak rzadzi Calbecki."
Ju tak nie narzekaj. Akurat te dwie relacj maj pewnie najwiksz frekwencj i dodatkowo cz Toru z Wocawkiem (WiT City). Nie zapominaj, e za rok do Bydgoszczy bdzie jedzi nowy tabor w ramach BiT City.
2013-01-04 09:49:45 Autor: adi800
---.ip.netia.com.pl
MI TAM SIE TO MALOWANIE PODOBA. JEST OK.
2013-01-04 09:50:55 Autor: adi800
---.ip.netia.com.pl
JAKA JEST OBECNIE VMAX TYCH POJAZDOW?
2013-01-04 10:31:00 Autor: lk
---.168.195.231
Typowy mikolski dylemat - żadnego słowa na temat komfortu pasażerów, warunków pracy maszynisty, polepszenia (lub pogorszenia) własności eksploatacyjnych, itp. Ważne jest TYLKO malowanie!
2013-01-04 11:02:44 Autor: k.
---.dynamic.gprs.plus.pl
110km/h
2013-01-04 11:12:19 Autor: Maszynista PR Wrocław
---.master.pl
I zrobili z edyty ubota znowu - porażka . Tamtą kabine mogli zostawić , są najlepsze i najwygodniejsze.
2013-01-04 11:20:27 Autor: wasyl
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Konstrukcyjna 130km/h
2013-01-04 11:46:55 Autor: wietkong4321
---.ip.netia.com.pl
To skoro na Bydgoszcz-Toruń ma być 120km/h to czy ED72 tyle właśnie pojadą czy zostaje 110km/h??
2013-01-04 12:12:18 Autor: jo
---.dynamic.chello.pl
tam kit z malowaniem , ale na 4 członowy skład TYLKO ! jeden kibel ? ! (wc) toż to SKANDAL !!!!!!!!!!
2013-01-04 12:20:54 Autor: Lutek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tu chodzi o zachowanie jakiejś normy, a nie waleniem farbą czy okleiną jak leci, bo komuś z urzędu nie chciało się zmienić schematu na EN57. Dawanie do wizualizacji SA106 to jest \'mega olewacki\' temat i pójście na łatwiznę... Ciekawe dlaczego KW nie dało takiego samego malowania na swoje jednostki EN57 czy EN57AKW ( juz bez oznaczenia AKW?). Skoro można coś zrobić DOBRZE to dlaczego by tego nie uczynić?
2013-01-04 14:36:07 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
To w Kujawsko-Pomorskim istnieją jeszcze PRy??? Nic z tego nie rozumiem. Kiedy Arriva weźmie wreszcie całość??!
2013-01-04 15:18:21 Autor: 1911
---.play-internet.pl
malowanie jest bardzo ładne. Nie wiem też jakiemu chu.... przeszkadzała literka A. Mają ją usunąć.
2013-01-04 18:57:21 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@wasyl

Konstrukcyjna to 110km/h - to stary oporowy kibel, oznaczenie naniesiono nieprawidłowo.
2013-01-04 18:58:48 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@mathewicforum
Istnieją i mają się dobrze. Arriva szybko nie weźmie całości bo nie ma tyle taboru i wcale nie jest tania.
2013-01-04 20:57:11 Autor: Arczi
---.xdsl.centertel.pl
Barwy \"śmierdzą\" wielkopolską :D
2013-01-05 07:34:18 Autor: Zatruty spalinami Arrivy
---.telsten.com
2013-01-04 14:36:07 Autor: mathewicforum (mathewicforum@gmail.com) ---.centertel.pl

To w Kujawsko-Pomorskim istnieją jeszcze PRy??? Nic z tego nie rozumiem. Kiedy Arriva weźmie
wreszcie całość??!


Dlaczego Arriva ma zabrać całość przewozów? Krótkie składy, ludzie cisną się w tych starych duńskich składach. Następny mikol, ważne, że Arriva. Bezpieczeństwo, ekologia, wygoda nie jest ważne!
2013-01-05 12:55:01 Autor: wasyl
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
osobiście go testowałem w drodze do żmigrodu.Rozmawiałem w Mińsku z inżynierami oraz pracownikami - pojazd ma wzmocnione silniki i trochę inne wózki i jest dostosowany do prędkości 130km/h po tych zmianach.
2013-01-05 14:35:12 Autor: zeus04
---.133.23.13
@ sphinx1:
ED73 jest równie stary i oporowy jak ED72, a konstrukcyjną za sprawą innego przełożenia przekładni zębatej ma 120 km/h. 110 km/h w EN57 było limitowane mocą silników jak i ich obrotami maksymalnymi. EN57 przy 110 km/h jest już bardzo słaba,
ma moc OIDP coś w ok. 400 kW i siła pociągowa przy tej prędkości i napięciu w sieci = 3kV wynosiła tyle co opory ruchu na torze prostym i poziomym. ED72 ma 2 razy więcej silników i aż prosiła się o zmianę przełożenia.
2013-01-05 21:05:55 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Najgorsze jest to że decydenci nie mają żadnego spójnego planu modernizacji kolei, tylko tak dziubią- tu zmodenizujemy pare EZT, tam parę.... myślą że ludzi oszukają że jest dobrze? Gucio!!!!
2013-01-07 21:09:59 Autor: prze
---.free.aero2.net.pl
Wolalem stare czola. No modenizacje byly potrzebne, w 2010 r jechalem InterRegio Krakow- Katowice ( jechal gdzies na dolny slask ) i okazalo sie ze w wagonie rozrzadczym nie bylo ogrzewania ( dokladniej w kabinie maszynisty). Jak wprowadzili je na Dunajec, bardzo przyjemnie sie jezdzilo- momo uplywu lat sklady byly i wygrzane- nigdy nie bylo problemow z ogrzewaniem- a jezdzilem sporo ta relacja. Ogolnie mam bardzo dobre wspomnienia, mam nadzieje ze woj slaskie wychodzac ze spolki PR capnie te edyty ( bo raczej PR nie bedzie mial gotowki zeby splacic udzial zywa kasa ).
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS