NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Dworzec w Kalwarii Zebrzydowskiej Lanckoronie pójdzie do remontu

| Witold Urbanowicz 20.03.2017 30

Dworzec w Kalwarii Zebrzydowskiej Lanckoronie pójdzie do remontu
Fot. Skanska
PKP SA szukają projektantów dla remontu zabytkowego dworca w Kalwarii Zebrzydowskiej Lanckoronie w województwie małopolskim. Wykonawca będzie miał trzy miesiące na przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
PKP SA prowadzą zaproszenie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu dworca Kalwaria Lanckorona. Zakres prac będzie obejmował wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont elewacji, remont drewnianej konstrukcji dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu, montażem nowej instalacji odgromowej, obróbkami blacharskimi oraz przebudową kominów.

Termin składania ofert mija 27 marca. Jedynym kryterium jest cena. Wykonawca będzie miał trzy miesiące na sporządzenie projektów, licząc od dnia zawarcia umowy.

Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona leży w województwie małopolskim przy liniach 97 Skawina – Żywiec oraz 117 Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Bielsko-Biała Główna. Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany. Przykryty jest dachem o konstrukcji drewnianej, w części 4-spadowym, krytym dachówką.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kalwaria Zebrzydowska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS