NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Dwie firmy zainteresowane przeglądami pomorskich szt

| Michał Szymajda 18.11.2016 60

Dwie firmy zainteresowane przeglądami pomorskich szt
Dwie firmy zainteresowane przeglądami pomorskich autobusów szynowychFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PKP SKM Trójmiasto otworzyło koperty w przetargu na wykonanie przeglądów poziomu P3 połączonych z koniecznymi naprawami wszystkich używanych przez siebie spalinowych zespołów trakcyjnych.
13 szt wyprodukowanych zostało przez dwóch producentów: Pesę, w 2015 roku (7 sztuk SA136 i 3 sztuki SA 133 dedykowanych do obsługi PKM) i Newag, w 2010 roku (SA138 i dwie sztuki SA137). Wszystkie zostały kupione z inicjatywy województwa pomorskiego z udziałem środków unijnych i oddane do dyspozycji PKP SKM Trójmiasto w związku z wygraniem przez przewoźnika przetargu na obsługę linii przebiegających śladem Pomorskiej Kolei Metropolitalnej i linii stycznych.

Kryterium oceny ofert w przetargu to w 90% zaoferowana cena, a w 10% termin wykonania obsługi jednego pojazdu. Na realizacje zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 7, 01 mln brutto, w tym na zadanie 1. – 2,46 mln (pojazdy Newagu), a na zadanie 2. 4,55 mln. zł (pojazdy Pesy). W postępowaniu Newag wycofał swoja ofertę przed upływem składania ofert, dlatego nie znamy ani kwoty, ani warunków jakie zaproponował.
Wyłącznie na zadanie drugie (dotyczące autobusów szynowych wyprodukowanych w Pesie) zgłosiła się bydgoska Pesa z ofertą wykonania napraw P3 za kwotę 4,49 mln zł., w terminie 15 dni roboczych dotyczącą jednostkowego przeglądu.

Ofertę na oba zadania: dotyczące pojazdów z Pesy i Newagu złożył jedynie beniaminek na rynku przeglądów i napraw krajowego taboru: Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski z Trzeciewicy. Prace przy pojazdach Newagu chce wykonać za 2,1 mln zł, przy pojazdach Pesy za 4,3 mln zł. , dla każdego pojazdu wyznaczając 15 dniowy czas naprawy.

W założonym kosztorysie dla napraw pojazdów mieszczą się obie firmy. Za kilka dni dowiemy się z kim PKP SKM Trójmiasto podpiszę umowę na serwis szt.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Trójmiasto (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Trójmiasto (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS