Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Drogie oferty na rewitalizację linii wzdłuż jeziora Goczałkowickiego

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
02-06-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Drogie oferty na rewitalizację linii wzdłuż jeziora Goczałkowickiego
Fot. Andrzej G., CC-BY-NC-SA 3.0 Przejazd kolejowy zlokalizowany na skraju peronów przystanku kolejowego Zabrzeg Czarnolesie
Linie kolejowe nr 150 i 693 przejdą rewitalizację w ramach projektu udrażniania podstawowych ciągów wywozowych z Górnego Śląska. PLK rozpisały przetarg na wybór wykonawcy prac, a teraz dokonały otwarcia kopert z ofertami. Oferty przekroczyły przygotowany budżet.

PKP PLK prowadzą przetarg na wykonanie rewitalizacji linii kolejowych nr 150 oraz 693 na odcinku podg Ochodza – podg Bronów w systemie „projekt i budowa”. Na linii kolejowej nr 150 Wisła Most – Chybie naprawiony zostanie tor nr 1 od km 4,390 do km 7,895, a na linii nr 693 – tor nr 1 od km 0,205 do km 0,667 wraz z urządzeniami sterowania ruchem.

Linie kolejowe nr 150 Most Wisła – Chybie oraz nr 693 podg Zabrzeg – podg Bronów, na odcinku przewidzianym do rewitalizacji są liniami państwowymi, pierwszorzędnymi, jednotorowymi, zelektryfikowanymi. Po realizacji prac przywrócona ma zostać prędkość konstrukcyjna na tym odcinku; dla linii nr 150 to 80 km/h, a dla linii nr 693 – 60 km/h.

Obecnie na liniach nr 150 i 693 odbywa się towarowy ruch pociągów. Średniodobowo na linii nr 150 kursuje 8 pociągów towarowych po kierunku nieparzystym i 11 po kierunku parzystym, a na linii 693 – po 2 pociągi towarowe w obu kierunkach. Sieć trakcyjna została wybudowana w 1964 roku i nie była modernizowana.


Rys. openrailwaymap.org

W przetargu zgłosiły się trzy firmy. Każda z nich zaoferowała cenę, która przekracza przygotowany budżet zamawiającego w wysokości 16,7 mln zł brutto. Najtańszą z ofert złożyło KZN Rail za 19,23 mln zł. Kolejna oferta w kolejności jest od Przedsiębiorstwa Remontowo Budowlanego „TOR” za 19,4 mln zł brutto. Trzecia oferta pochodzi od konsorcjum Torkol i Mar-Bud z ceną 20,53 mln zł brutto. Wykonawcy zadeklarowali wykonanie zamówienia do 30 listopada 2017 roku oraz udzielenie gwarancji na prace na okres 72 miesięcy.

Według specyfikacji zamówienia, wymianę nawierzchni kolejowej należy prowadzić technologią zmechanizowaną wymiany szyn i podkładów za pomocą pociągu do wymiany torów. Zamówienie przewiduje wymianę nawierzchni wraz z uzupełnieniem tłucznia, oczyszczenie mechaniczne podsypki, podbijanie torów i rozjazdów, regulację położenia torów, wymianę rozjazdów na nowe w torach szlakowych oraz głównych zasadniczych w technologii blokowej. Przewidziana jest renowacja podłoża, profilowanie ław torowiska, prace przy odwodnieniu i przepustach itd.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5