NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Dart Pesy pozytywnie zaliczył testy certyfikujące ETCS poziomu 2

| inf. prasowa/jm, Rynek Kolejowy 17.11.2016 515

Dart Pesy  pozytywnie zaliczył testy certyfikujące ETCS poziomu 2
Fot. Jakub Kapka, SM42.pl
W nocy z 14 na 15 oraz z 15 na 16 listopada 2016 r. odbyły się testy certyfikujące ETCS poziomu drugiego w pojeździe Pesa Dart (ED161-020) na trasie E30, linii 282,  na szlaku Miłkowice – Chojnów.
– Pojazd Pesy przeszedł te testy pozytywnie jako pierwszy w Polsce, na polskiej infrastrukturze – informuje producent. Zwraca też uwagę, że elektryczne zespoły trakcyjne Pesa Dart znajdują się w ciągłej eksploatacji.

ETCS poziomu 2 to najnowocześniejszy, interoperacyjny system bezpieczeństwa obowiązujący na terenie Unii Europejskiej, który zamontowany w pojeździe utrzymuje łączność radiową GSM-R oraz komunikuje się przy pomocy Balis z infrastrukturą (urządzeniami przytorowymi).

Testy przeprowadzał Instytut Kolejnictwa – jednostka notyfikowana i upoważniona do badań i certyfikacji. W testach uczestniczyli również przedstawiciele firm: Pesa (producent pojazdu), Siemens (dostawca systemu), PKP PLK (zarządca infrastruktury) oraz PKP Intercity (właściciel pojazdów).
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS