NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)

| Michał Szymajda 19.06.2016 43

Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Nowy Vectron dla ČD Cargo Fot. Andrej Ivanič
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
W czeskiej Ostrawie zakończyła się właśnie jedna z największych kolejowych imprez w tym kraju. Można odnieść wrażenie, że w tym roku obyło się bez większych niespodzianek i spektakularnych prezentacji.
Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem było przekazanie dla ČD Cargo pierwszego z pięciu zamówionych wielosystemowych lokomotyw Siemens Vectron. Elektrowozy te zostały wyposażone w ETCS, GSM-R, system diagnostyki pojazdu oraz monitoring (są więc podobne do pojazdów zamówionych przez PKP Cargo). Mogą prowadzić pociągi z prędkością do 160 km/h i będą obsługiwać ościenne kraje Czech, z uwagi na swoją wielosystemowość. Co ciekawe: Vectron został zaprezentowany dwa miesiące po podpisaniu umowy, pozostałe cztery pojazdy mają zostać przekazane do końca roku. Więcej o tych pojazdach można przeczytać TUTAJ

Oprócz Vectrona w Ostrawie można było zobaczyć sporo nowych lokomotyw manewrowych, zmodernizowane wagony i lokomotywy, a także tabor zabytkowy, czy elektryczne pojazdy komunikacji miejskiej, wśród których znalazła się Ekova, która uchodzi za produkt wzorowany na Solarisach IV generacji. O tym elektrobusie piszemy TUTAJ.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS