Konsorcjum, na którego czele stoi CAF, otrzymało kontrakt wart 155 mln euro na system telekomunikacji i signalingu ERTMS p. 2 na linii KDP Monforte del Cid – Murcia.
Konsorcjum CAF Signalling – FCC – Revenga otrzymało zamówienie o wartości 155 milionów euro brutto od hiszpańskiego zarządcy infrastruktury ADIF. Kontrakt obejmuje sygnalizację i telekomunikację na linii kolei dużych prędkości Monforte del Cid – Murcia. Kontrakt zawiera też 20 lat usług utrzymania w ramach wykonania projektu.
CAF Signalling – spółka z grupy CAF, będąca liderem konsorcjum dostarczy System ERTMS poziomu 2, blokady elektroniczne oraz Centrum Sterowania Ruchem. To drugi kontrakt na urządzenia sygnalizacji dla linii dużych prędkości przyznany tej spółce przez ADIF. Zastosowany zostanie europejski system ERTMS poziomu 2. W czerwcu zeszłego roku spółka, będąc aliderem takiego samego konsorcjum podpisała kontrakt z ADIF warty 98 milionów euro na dostawę systemów sygnalizacji i telekomunikacji dla linii kolei dużych prędkości Vandellós – Tarragona.
CAF Signalling informuje, że jego zamówienia obejmują już ponad 10 krajów (m.in. Turcja, Bułgaria, Arabia Saudyjska, Maroko, Taiwan i Brazylia). Ciekawym zamówieniem był udział w projekcie linii Meksyk – Toluca.