NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

Bliżej naprawy tunelu w Bardzie Śląskim

| Martyn Janduła 28.08.2017 129

Bliżej naprawy tunelu w Bardzie Śląskim
Tunel kolejowy w Bardzie ŚląskimFot. MrPantograf09, youtube.pl
Trwają poszukiwania firmy, która przeprowadzi przegląd tunelu kolejowego w miejscowości Bardo Śląskie. Wykonawca przygotuje również dokumentację projektową do wykonania wszystkich niezbędnych prac, które pozwolą uzyskać maksymalną prędkość w tunelu do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyły wreszcie oferty w przetargu.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na roboty budowlane dla zadania pn.: „Prace związane z poprawą stanu obiektu inżynieryjnego – tunelu liniowego w km 84,671 linii kolejowej nr 276 Wrocław Główny – Międzylesie odcinek Strzelin – Kłodzko Główne” w ramach programu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej”.

Projekt swoim zakresem obejmuje wykonanie przeglądu specjalnego oraz projektu wykonawczego naprawy tunelu liniowego na linii kolejowej nr 276 Wrocław Główny – Międzylesie w km 84,671 w województwie dolnośląskim na terenie gminy Bardo. Ma to pozwolić osiągnąć prędkość maksymalną dla pociągów pasażerskich na poziomie 120 km/h, a dla pociągów towarowych – 100 km/h. tunel wybudowano w 1874 roku, a jego długość wynosi 364 metry długości.

Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył 123 tys. zł brutto. Cena stanowi w przetargu jedyne kryterium wyboru. Ofertę złożył wyłącznie jeden oferent, którym jest Fasys Mosty z Wrocławia. Firma zaproponowała realizację prac za 121,77 tys. zł brutto.

Prace mają zapewnić nieprzerwany ruch, który będzie prowadzony po jednym torze. Dokumentacja ma być gotowa najpóźniej do 30 listopada 2017 roku i zawierać wykaz prac w podziale na zakresy układu torowego, podtorza i jego odwodnienia na całej długości tunelu. Projekt ma dotyczyć również izolacji tunelu, wzmocnienia na odcinku dobudowanej części żelbetowej, jeżeli zajdzie taka potrzeba pod wykonaniu przeglądu oraz naprawy i umocnienia skarpy na wylocie obiektu.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnośląskie (327)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Dolnośląskie (327)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS