NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

Autobusy za pociągi na odcinku Słupsk – Szczecinek przez cały przyszły rok

| Jakub Madrjas 21.11.2017 47

Autobusy za pociągi na odcinku Słupsk – Szczecinek przez cały przyszły rok
fot. Antekbojar, lic. CC0 1.0 Wikimedia commons
Trwa modernizacja jednotorowej linii kolejowej nr 405 pomiędzy Słupskiem a Szczecinkiem. Przewozy Regionalne wprowadziły w związku z tym komunikację autobusową za pociągi. Obecnie szukają wykonawcy przejazdów zastępczych na cały nowy rozkład jazdy.
Chodzi o modernizację linii nr 405 ze Słupska do Ustki, o której pisaliśmy tutaj. Początkowo zarządca infrastruktury, spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, zakładał rozpoczęcie prac 3 września, jednak w związku z pojawieniem się możliwości wcześniejszego rozpoczęcia robót termin ich realizacji został przyspieszony, a linię zamknięto już na początku lipca. Przewozy Regionalne musiały na gwałt szukać komunikacji zastępczej. Jazda autobusem pomiędzy Słupskiem a Miastkiem trwa niecałe dwie godziny; do Szczecinka jedziemy jeszcze o 55 minut dłużej.

Teraz Przewozy Regionalne szukają wykonawcy komunikacji zastępczej na cały kolejny sezon, od 10 grudnia 2017 do 8 grudnia 2018 roku. Przewidywany przebieg autobusów w okresie obowiązywania umowy to około 543 293 km. Do realizacji usługi przewozowej niezbędne jest dysponowanie minimum pięcioma autobusami: czterema autobusami o pojemności minimum pięćdziesiąt miejsc siedzących i jednym autobusem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, o pojemności pięćdziesiąt miejsc siedzących i stojących łącznie, dopuszczonymi do ruchu, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC oraz NNW dla kierowcy i pasażera.

W trakcie realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia miejsc postojowych w Słupsku, Miastku i Szczecinku, gdzie w przypadku opóźnienia pociągu pojazdy będą oczekiwały na skomunikowanie bez zakłócania ruchu drogowego. Zamawiający zapewni przejazd umundurowanego kierownika pociągu „Przewozy Regionalne” Oddział Pomorski w Gdyni w pierwszym autobusie za każdy pociąg. W przypadku konieczności uruchomienia drugiego autobusu za dany pociąg, kierowca tego autobusu powinien być wyposażony przez wykonawcę w sprawny telefon komórkowy dla operatywnej łączności z kierownikiem pociągu lub dyspozytorem zamawiającego w przypadku wystąpienia utrudnień podczas realizacji procesu przewozowego. 

Przejazd, tak jak obecnie, będzie możliwy na podstawie ważnych biletów spółki Przewozy Regionalne. Otwarcie ofert planowane jest na 28 listopada.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS