NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

50 tys. zł dla Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej

| Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego 03.07.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2013-07-03 15:48:10 Autor: Dziad Proszalny
---.175.135.82
to na wodę mineralną s bidaronki czy waciki?!!!
2013-07-03 16:02:31 Autor: :-o
---.10.191.137
Nie na wodę, a na "małpki" przeciw komarom...
2013-07-03 16:23:17 Autor: Leniwiec
---.205.170.88
Utrzymanie torowiska i udrożnienie go kosztuje. 50 tysięcy to mało, trzeba uwzględnić koszty paliwa, narzędzi, chemii do oprysków, części do uzupełnieniu ubytków w torowisku. 50 tysięcy to nie jest tak dużo jak się wydaje.
2013-07-03 18:50:24 Autor: a
---.186.81.181
@Leniwiec: To chyba to na gorze napisali?! -.-
2013-07-03 19:05:49 Autor: Biedronka
---.168.1.172
I to jest realny koszt. A nie miliony czy miliardy jakie przejada P-K-P--P-L-K
2013-07-03 20:29:39 Autor: odczepiony wagon
---.200.2.82
No to sypneli...nie ma co...
2013-07-04 07:53:33 Autor: Zyga
---.3.238.154
Dla robót (zakrzaczenie, jakieś podstawowe wymiany czy uzupełnienie nawierzchni) sposobem gospodarczym - wystarczy, na wynajęcie firmy zewnętrznej - nie ma szans.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS