NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Tramwaje wracają do Luksemburga. Pojazdy dostarczy CAF

| lp, Transport-Publiczny.pl 23.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-05-23 11:24:36 Autor: Edyta Pospolita
---.onlinehome-server.info
Wiecie może ile ED74 jeździ, a ile jest odstawionych przez monopolistyczne wyciąganie pieniędzy z państwowego PKP Intercity przez firmę prezesa Zaboklickiego? Ile zarabia prezes Zaboklicki? Dobrze mu się żyje?
2015-05-23 12:12:29 Autor: emigrant
---.111.17.205.ntlworld.ie

emigrant
Zaczynam wierzyć że musi być jakiś układ. Bardzo zastanawiające jest wyłączenie komentarzy do poprzedniego artykułu. Musiało się już nieźle dziać. Jak na tą władzę za bardzo mi to wszystko jest upiększane i reklamowane. Tym bardziej że urząd skarbowy niezależnych przedsiębiorców zaraz tępi jak tylko za bardzo rozwiną skrzydła
2015-05-23 12:25:50 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post Edyta Pospolita:
"Wiecie może ile ED74 jeździ, a ile jest odstawionych przez monopolistyczne wyciąganie pieniędzy z państwowego PKP Intercity przez firmę prezesa Zaboklickiego? Ile zarabia prezes Zaboklicki? Dobrze mu się żyje?"
Kiedy Łódź (Wwa, bo to Centralna Dyrekcja)) przekazywała do Krakowa, 14 szt było na jeździe.
Były niedociągnięcia w nich, PESA stały rezydent naprawczy był w Wwie na stałe, ciągle miał coś do roboty.

Nasi (Łódzcy i Wwa) maszyniści, meldowali o stałej degradacji tych jednostek ED 74, po ich przekazaniu.

Obecnie tylko Kraków jest w stanie odpowiedzieć na tak frasujące pytanie. A właściwie tylko dyspozytura Krakowa, bo wie czy może wyjechać czy ... .

Kiedy w/w jednostki miały być przekazane do obecnej macierzystej, maszyniści ich prowadzili dużą rywalizację o możliwość ich prowadzenia. Wg mnie najwyżej paru (jednej ręki) miało jako taką znajomość w/w sprzętu, co nieraz było zatrzymaniem na szlaku z powodu ( a, nie poważnej awarii). Następnie jakoś zapał w nich wysiadł i jak zwykle by tylko wyjechać z własnych terenów, bo wtedy to nie ich sprawa, nie raz nie chcieli przyjąć tego sprzętu. O czystości ich lepiej nic nie mówić (rzygać się chciało), gdzie nas dyrekcja i prezesi za kreskę tępili, czy czystość szyb.

PKP IC, PKP SA może wie o prawdziwej rzeczywistości, choć czy to niektórych interesuje? Jest przecież PENDOLINO polityczny pojazd, a ED 74 ..., sam rozumiesz a i DART właśnie na przednówku, więc PESA ?!!
2015-05-23 14:29:25 Autor: TomTom
---.static.chello.pl
@EdytaPospolita

6 z 14 ED74 jest czynnych, pozostałe są odstawione (oczekują naprawy P4/rewizji).
Monopol Pesy jest tu oczywisty, ale Pesa nie żądała strasznych kokosów w przetargach na P4 tych jednostek, przekraczając budżet PIC o ok 1-2 mln na całości Pesa żądała ok. 2.2-2.3 mln zł za rewizję pojedynczej sztuki OIDP, co jest kwotą nieco większą od tego, co SKM Warszawa płaci za P4 swoich 19WE (1.9 mln) i trochę mniejszą niż KŚ/KM za rewizje flirtów (2.75/2,6 mln zł).
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS