Rynek Kolejowy mobile
Partnerzy serwisu:

Wiadukty zamiast pięciu przejazdów na linii do Terespola

Jakub Madrjas 24.08.2017 5

Wiadukty zamiast pięciu przejazdów na linii do Terespola
fot. Patryk 98 sm42.pl
PKP PLK rozpisała przetarg na studium dla II etapu projektu poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniach. Obejmuje on pięć skrzyżowań na linii E20 w aglomeracji warszawskiej. 
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu "Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap II – część wiaduktowa". 

Przedmiotem analizy jest pięć przejazdów na linii nr 2 Warszawa – Terespol (część magistrali E20) pomiędzy Warszawą Rembertowem a Sulejówkiem Miłosną. Trzy z nich znajdują się w Warszawie (ul. Chełmżyńska, ul. Marska, ul. 1 Praskiego Pułku), a dwa w Sulejówku (ul. Piłsudskiego i Krasińskiego). Na przebudowę przejazdów w Warszawie PLK już zawarła umowę z miastem. Powstaną tu skrzyżowania dwupoziomowe – dwa tunele i wiadukt. W Sulejówku również powstanie wiadukt lub tunel (jest już umowa z miastem i mazowieckim zarządem dróg wojewódzkich) oraz tunel (umowy jeszcze brak).

Wykonawca musi przedstawić przynajmniej cztery warianty inwestycyjne, w tym inwestorski – zakładający budowę skrzyżowań dwupoziomowych we wszystkich pięciu lokalizacjach. Szacunkowa wartość studium to 200 tys. złotych netto. Ma ono powstać w 124 dni. Oferty mamy poznać 4 września.  

Niemal 1500 podpisów mieszkańców z poparciem jak najszybszej budowy tunelu pod torami kolejowymi w centrum Rembertowa zebrało stowarzyszenie Rembertów Bezpośrednio. Pisaliśmy o tym tutaj.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Przetargi
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony