Rynek Kolejowy mobile
Partnerzy serwisu:

Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone

Jakub Madrjas 27.09.2017 41

arrow
arrow
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Fot. RK
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Trako 2017: Lokomotywy „Rynku Kolejowego” wręczone
Targi Trako są okazją do wręczenia wyjątkowych nagród – lokomotyw „Rynku Kolejowego”. O ich przyznaniu decydują nasi Czytelnicy. W głosowaniu wzięło w tym roku udział aż 10 tysięcy osób.
Nagrody „Rynku Kolejowego” wręczyli drugiego dnia targów Trako wiceprezesi naszego wydawcy – Zespołu Doradców Gospodarczych TOR: Jakub Klimkiewicz i Adrian Furgalski. – To wyjątkowe nagrody, bo o ich przyznaniu decydują nasi Czytelnicy, których na naszym portalu rynek-kolejowy.pl jest już 300 tysięcy miesięcznie – podkreślił Jakub Klimkiewicz. – Walka trwała do samego końca. Blisko 10 tysięcy osób zdecydowało się oddać swój głos – dodał Adrian Furgalski.

W kategorii „Innowacja” nominowane były cztery firmy: KZŁ Bydgoszcz – za ideę "stacja ładowania przy każdym dworcu" łączącą różne środki transportu na rzecz zwiększania mobilności; Siemens – za rodzinę lokomotyw Vectron, jedno- i wielosystemowych pojazdów obsługujących transgraniczny ruch pasażerski i towarowy z max prędkością eksploatacyjną 200 km/h; Skanska – za powołanie Centrum Badań i Innowacji, które prowadzi prace nad wdrażaniem cyfrowych narzędzi w projektach kolejowych oraz Track Tec – za inteligentny system indukcyjnego ogrzewania rozjazdów. Decyzją Czytelników zwycięzcą została firma Track Tec. Odbierając nagrodę, członek zarządu firmy Krzysztof Niemiec nie ukrywał, że głosy czytelników były dla niego bardzo miłym zaskoczeniem.

W kategorii „Dla pasażera" nominowane były: Arriva RP – za współpracę pomiędzy operatorami różnych środków Transportu w celu ułatwienia pasażerowi zakupu biletów; Koleje Mazowieckie – za wieloletnie działania na rzecz budowy parkingów Park&Ride w pobliżu obsługiwanych przez spółkę stacji i przystanków kolejowych; Przewozy Regionalne, PKP Intercity – za wprowadzenie wspólnej oferty Biletu Weekendowego oraz SkyCash – za zrewolucjonizowanie rynku dystrybucji biletów w transporcie kolejowym poprzez wykorzystanie technologii mobilnych. Nagrodę otrzymały Przewozy Regionalne i PKP Intercity. – To dowód na to, że Przewozy Regionalne zmieniają się i budują dobre relacje – nie tylko z pasażerami, ale także innymi przewoźnikami – podkreśliła, nawiązując do dewizy spółki, członek zarządu Przewozów Regionalnych Anna Lenarczyk.

W kategorii „Nowi przewoźnicy" nominowali byli: Ecco Rail – za dynamiczny rozwój, własny tabor kolejowy, nowatorskie rozwiązania w logistyce i zarządzaniu oraz przyjazne i pomocne podejście do klienta; Koleje Dolnośląskie – za rekordowe w historii spółki wyniki pod względem liczby przewiezionych pasażerów oraz wdrożenie programu szkolenia pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy, Koleje Małopolskie – za rozwój oferty przewozowej na terenie Małopolski i ambitne plany na przyszłość oraz OT Logistics – za rozwój na rynku przewozów towarowych w połączeniu m.in. z żeglugą śródlądową. Lokomotywą „Rynku Kolejowego” Czytelnicy zdecydowali się nagrodzić Koleje Małopolskie. – Dziękuję internautom za oddanie na nas głosu; dołożymy wszelkich starań by nie zawieść tych, którzy liczą na Koleje Małopolskie i na rozwój kolei na terenie województwa – obiecał prezes przewoźnika Ryszard Rębilas.

W kategorii „Promotor Kolei" nominowali byli: Józef Marek Kowalczyk – Za inicjatywę stworzenia „Stowarzyszenia Ekspertów i Menedżerów Transportu Szynowego” i zaangażowanie w proces poprawy warunków dla funkcjonowania transportu kolejowego w Polsce, Jakub Majewski – za konsekwentne wspieranie polskiej kolei w różnych obszarach takich jak rozwój połączeń, obniżanie kosztów dostępu dla przewoźników czy przemyślanego inwestowania w poprawę parametrów infrastruktury, Jadwiga Rajkiewicz – za konsekwentne i skuteczne działanie na rzecz nowoczesnego transportu kolejowego w regionie zachodniopomorskim oraz Jerzy Zuba – za zaangażowanie w rozwój transportu kolejowego w Bieszczadach. Zwyciężył dr Jakub Majewski, prezes Fundacji ProKolej. – Dziękuję Czytelnikom za głos, a także „Rynkowi Kolejowemu” za ideę konkursu, w którym decydują uczestnicy i obserwatorzy rynku. Podnosi to wartość tej nagrody i po raz kolejny udowadnia, że kolej jest tym, co łączy najlepiej – podkreślił Majewski.

Redakcja postanowiła też przyznać nagrody specjalne. Otrzymali je; Krzysztof Mamiński, za przemiany w spółce Przewozy Regionalne, które zaowocowały pierwszym w historii spółki zyskiem i zwiększeniem liczby pasażerów, oraz udane wprowadzenie marki konsumenckiej Polregio, oraz firma Siemens – za innowacyjne podejście do produkcji taboru kolejowego. – O Przewozach Regionalnych mówiło się w ostatnich latach na zasadzie „kiedy upadną?” udało się mi z zespołem ludzi ten trend odwrócić i jestem głęboko przekonany, że spółka będzie się rozwijać i być może z czasem stanie się elementem Grupy PKP – powiedział Krzysztof Mamiński. – Mam nadzieję że za dwa lata otrzymam nagrodę za sukcesy w PKP SA – dodał. Z kolei Siemens otrzymał nagrodę za przełomowe podejście do produkcji lokomotyw platformy Vectron.– To jedyna lokomotywa którą można pojechać stąd do 16 innych krajów Europy – podkreślił prezes Siemens Mobility Krzysztof Celiński.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony