Rynek Kolejowy mobile
Partnerzy serwisu:

Oferta na remont trójmiejskich EN57 znów powyżej kosztorysu

Michał Szymajda 17.08.2017 126

Oferta na remont trójmiejskich EN57 znów powyżej kosztorysu
EN57 należące do PKP SKM w LęborkuFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PKP SKM Trójmiasto na początku lipca ponownie ogłosiło przetarg na naprawę poziomu P4 połączoną z liftingiem trzech elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57. Jedyna oferta ponownie przekroczyła budżet.
Liczne pytania kierowane przez ZNTK Mińsk Mazowiecki do PKP SKM Trójmiasto potwierdzają szczere zainteresowanie przetargiem na naprawę poziomu P4 wraz z „poprawą funkcjonalności” jednostek. Miały one dostać m.in. nowe siedzenia, podłogi, toaletę przystosowaną dla potrzeb niepełnosprawnych, system informacji pasażerskiej, czy przedsionki lepiej przystosowane do przewozu rowerów.

Mimo tego, że w poprzednim przetargu nie udało się wyłonić wykonawcy ze względu na ofertę ZNTK Mińsk Mazowiecki przekraczającą budżet (była jedyną), obecny konkurs ofert przyniósł niemal identyczną ofertę cenową ze strony zakładu z Grupy Pesa… i podobny budżet ze strony spółki PKP SKM. ZNTK ponownie chce za prace na poziomie P4 5,3 mln zł, a PKP SKM Trójmiast może za nie zapłacić 3,9 mln zł. ZNTK może wykonać naprawy w 160 dni od momentu podpisania umowy. Okres gwarancji na wykonane prace określono na 18 miesięcy.

Jeśli PKP SKM Trójmiasto nie zdecyduje się na podniesienie budżetu, postępowanie po raz drugi zostanie unieważnione. Mimo obietnic, wciąż nie wiadomo, kiedy w taborze PKP SKM Trójmiasto mogłyby pojawić się nowe 10 ezt.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Przetargi
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony