Partnerzy serwisu:

Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]

Jakub Madrjas 14.03.2018 78

arrow
arrow
Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]
Fot. Koleje Dolnośląskie
Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie odebrały SA135 po P4. Są nowinki [zdjęcia]
Koleje Dolnośląskie zaprezentowały dziś jeden z wagonów motorowych, odebranych po naprawie poziomu P4. Nowinką na pokładzie są gniazda USB do ładowania urządzeń mobilnych przez pasażerów.
Przed miesiącem Koleje Dolnośląskie po raz kolejny wybrały ofertę ASO Mieczkowski w przetargu na wykonanie przeglądów i napraw poziomu P4 autobusów szynowych SA134 i SA135. Własnie odebrano jeden z pojazdów SA 135 po naprawach.

Jak pisze przewoźnik, prace obejmowały nowe malowanie, dodanie zewnętrznych odblasków, zwiększających widoczność pojazdów w nocy, wymianę siedzeń pasażerskich oraz montaż nowoczesnego i w pełni ergonomicznego fotela maszynisty.

Po raz pierwszy w tego typu pojazdach pojawią się również gniazda USB do ładowania urządzeń mobilnych. Podczas przeglądu wymieniane jest także ogrzewanie, klimatyzacja, zestawy kołowe i cały silnik – podają KD.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony