Bombardier wyprodukuje 200 lokomotyw Traxx dla DB Regio

Bombardier Transportation, 18 kwietnia 2011 18.04.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2011-04-19 10:38:17 Autor: marian1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tia. A u nas kupuja po dwie i sie ciesza ;d
2011-04-19 10:59:25 Autor: DarekP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale my wcale nie jesteśmy bardzo do tyłu :)
W końcu PESA wypuściła na rynek SM42-1601 i ma zamówienie na kolejne dwadzieścia kilka sztuk. Można powiedzieć, że PESA pod tym względem wyprzedziła Newag, ale PKP Cargo się na tym nie poznało ;)
2011-04-19 12:37:49 Autor: njoy
---.14-2.cable.virginmedia.com

njoy
„Zastosowanie czterech silników spalinowych znacząco zwiększyło niezawodność lokomotywy, która zachowuje pełną siłę pociągową, nawet gdy nie wszystkie silniki spalinowe są wykorzystywane.”
Czy tylko dla mnie to zdanie jest DZIWNE? Jak lokomotywa może mieć tę samą siłę pociągową gdy ma uruchomiony 1 silnik i gdy ma uruchomione 4 silniki?!...
2011-04-19 13:35:40 Autor: BR232
---.96.114.206
@DarekP: PESA ma zamówienie na 4 + 1601 stonki dwu agregatowe. Pozostałe 22 sztuki to tak jakby kolejna transza modernizacji ST44.
2011-04-20 16:09:37 Autor: zeus04
---.ssnet.pl
@njoy
Normalnie tzn. siła pociągowa ta sama tylko przy 4
razy mniejszej prędkości.
Zobacz też