rss facebook twitter Pokaż panel
Praca
Katalog Kolejowy
Najnowsze wiadomości
więcej »
Konferencje
Partnerzy portalu:
Kategoria: Pasażer
Data dodania: 2014-03-06 12:18:48
(źródło: jm, Rynek Kolejowy)
A A A drukuj
Z Warszawy Centralnej na Gdańską. Do metra na piechotę

PKP Intercity poinformowało dziś o komunikacji zastępczej i akcji informacyjnej, związanej ze zmianą organizacji ruchu pociągów dalekobieżnych w Warszawie od 9 marca. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji metro, tramwaje i pociągi Kolei Mazowieckich. Nie będą jednak mogli skorzystać z autobusów i pociągów WKD i SKM, a do metra pójdą na piechotę.

 "Rwalna" ulotka PKP Intercity (fot. RK)

W związku z rozpoczęciem przez PKP PLK drugiego etapu remontu mostu średnicowego od 9 marca zmieni się organizacja ruchu kolejowego w Warszawie, 40 pociągów PKP Intercity będzie odjeżdżać, zatrzymywać się lub kończyć bieg na dworcu Warszawa Gdańska. Zmiany będą obowiązywać do 15 czerwca.

Na stację Warszawa Gdańska będą kierowane pociągi PKP intercity odjeżdżające w kierunku wschodnim i północnym, czyli do Białegostoku, Lublina, Terespola, Olsztyna. Dodatkowo, pojadą tam również składy z kierunku zachodniego kończące bieg. Więcej o organizacji ruchu pociągów pisaliśmy tutaj, a przygotowaniu Warszawy Gdańskiej na przyjęcie dodatkowych 7 tys. pasażerów tutaj.

KM, metro i tramwaj, bez SKM, WKD i autobusów

Dzisiaj PKP Intercity poinformowało o szczegółach akcji informacyjnej związanej ze zmianami w organizacji ruchu. Przewoźnik podpisał w końcu umowy z Kolejami Mazowieckimi i Zarządem Transportu Miejskiego na honorowanie biletów. Ich koszty nie zostały podane.

Wszystkie bilety PKP Intercity będą obowiązywać w pociągach Kolei Mazowieckich na odcinku Warszawa Zachodnia – Centralna – Wschodnia – Rembertów, oraz w relacji Warszawa Zachodnia peron 8 – Warszawa Gdańska. Z miejskich środków komunikacji – niestety, tylko niektórych – będą mogli skorzystać podróżni mający bilety: jednorazowe przesiadkowe, abonamentowe, okresowe, sieciowe, Weekendowe oraz Podróżnika.

Do metra na piechotę

Z Warszawy Wschodniej do Rembertowa będzie też można pojechać pociągiem SKM, a z Warszawy Centralnej do Gdańskiej – metrem. Niestety, pięciuset metrów z Warszawy Centralnej do stacji metra Centrum nie można pokonać autobusem ani tramwajem. Z ciężką walizką trzeba będzie pokonać trasę na piechotę, albo kupić bilet na komunikację. Można też w ogóle zrezygnować z metra, a zamiast niego skorzystać z tramwajów jadących al. Jana Pawła i ul. Słomińskiego. Bezpośrednio jeździ tak co 15 minut linia 41.

Pasażerowie PKP Intercity nie mogą niestety wsiąść do pociągów SKM pomiędzy kursujących Warszawą Gdańską i Zachodnią, ani po linii średnicowej. Nie mogą też pojechać autobusem lub pociągiem Warszawskiej Kolei Dojazdowej z Warszawy Zachodniej na Centralną.

Jak informuje rzeczniczka PKP Intercity Zuzanna Szopowska, pasażerowie nie będą musieli posiadać specjalnych biletów na komunikację – kontrolerowi wystarczy okazać odpowiedni bilet PKP Intercity. Bramki wejściowe do metra trzeba będzie ominąć – windą lub wejściem dla podróżnych z dużym bagażem.

Duża akcja informacyjna

PKP Intercity planuje przeprowadzić z dużym rozmachem akcję informacyjną dla pasażerów o nowej organizacji ruchu. Według prognoz przewoźnika z komunikacji pomiędzy dworcami w relacjach przesiadkowych (głównie Warszawa Centralna – Warszawa Gdańska) będzie korzystać średnio 600 pasażerów dziennie. Dodatkowe 40 pociągów PKP Intercity zwiększy liczbę pasażerów na stacji Warszawa Gdańska o 7 tys. dziennie.

Na dworcu Warszawa Gdańska działają dwie kasy Kolei Mazowieckich, które będą sprzedawać bilety PKP Intercity. Oprócz tego PKP IC uruchomi już jutro dwie kasy własne, oraz punkt informacyjny. Na wszystkich stacjach pojawią się informatorzy mobilni, na samej Warszawie Gdańskiej ma być pełniony stały dyżur czterech osób.

Ulotka do rwania

Dodatkowo przewoźnik obiecuje 300 tys. ulotek, plakaty, naklejki, banery na peronach. – Do tego dochodzi informacja w Internecie, na naszej stronie, facebooku i twitterze, informacja głosowa na wszystkich dworcach i w pociągach, oraz wizualna na wyświetlaczach w komunikacji miejskiej – wylicza Szopowska. Informacje PKP IC mają się również pojawić w mediach.

Przewoźnik przygotował ulotkę z informacją, również w języku angielskim i rosyjskim. Ciekawym rozwiązaniem jest jej perforacja, umożliwiająca oderwanie strony z samym rozkładem pociągów z Warszawy Gdańskiej. Ulotkę ma dostać do biletu każdy pasażer, a kasjer ma obowiązek również powiedzieć podróżnemu o zmianach.

Strzałki na podłodze

Drugą dobrą inicjatywą PKP Intercity jest „informacja podłogowa”, czyli strzałki na peronach kierujące do komunikacji zastępczej. Niestety, przewoźnik zatrzymał się tu w granicach terenów kolejowych. Przyjezdni mogą mieć przez to problem z trafieniem do oddalonej o pół kilometra od Warszawy Centralnej stacji metra Centrum – to jest zresztą problemem stolicy od otwarcia podziemnej kolei.

PKP Intercity uspokaja, że w przypadku wątpliwości można zapytać o drogę informatora mobilnego. Według mnie lepsze by były wskazówki z sugerowaną drogą dojścia przez cały chodnik, lub choćby mapka na ulotce – tym bardziej, że nie można przejechać tego odcinka tramwajem. Może następnym razem.


Podziel się ze znajomym
RK Logo
Wpisz kod z obrazka : Kod obrazkowy
5
Komentarze:
2014-03-06 12:26:33 Autor: włoss
---.116.23.66
"Pasażerowie nie będą mogli skorzystać z autobusów WKD i SKM, a do metra czeka ich nieoznaczony
spacer". A świstak siedzi i zawija w sreberka. Litości.
2014-03-06 12:35:05 Autor: lajtowy
---.dynamic.chello.pl
Pogońcie tych informatorów mobilnych z Gdanskiej! To studenciaki wzięte z gumtree, ani nie czują
misji, kolej i pasazera zwisa im i powiewa, chodzą w czwórke i chowają sie po kątach.
2014-03-06 12:36:05 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Jak to "nieoznaczony spacer" Wielka WC i brak oznaczeń dojścia do metra ? Co na to Biuro IPI w PKP
PLK.
2014-03-06 12:40:57 Autor: Łukowiak
---.sejm.gov.pl
1. Powinni otworzyć bramki do metra na stacji Dworzec Gdański. Zobaczycie jaki będzie tłok jak
przyjedzie pierwszy zapchany Polonez z Moskwy.

2. Mam nadzieję, że znaki i komunikaty będą również po angielsku i rosyjsku bo już mam w
głowie ogromny chaos w 1 tygodniu od wprowadzenia zmian.

3. Zamiast długiej listy honorowanych biletów i tras, na których są honorowane powinni to
zrobić przejrzyściej: masz bilet - możesz jechać metrem, tramwajem, KM lub SKM i tyle.
2014-03-06 13:06:37 Autor: M
---.warszawa.vectranet.pl
Żenada. Na okoliczność takich utrudnień daje się możliwości jazdy tak wybranymi środkami
transportu, że aż na dobrą sprawę nie wiadomo, którymi. Czy z tramwajów można się
przesiadać? Dlaczego nie można jechać SKM z Gdańskiej na Zachodnią? Kto to wszystko zrozumie?
2014-03-06 13:24:48 Autor: byly pasazer
---.dynamic.chello.pl
Czy mandaty za jazde niewłaściwymi pojazdami SKM, WKD, MZK, PKP, KM czy co tam jeszcze jest
szanowne PKP IC opłaci gdy podrozny taki mandat dostanie?
2014-03-06 13:31:47 Autor: mobilki
---.ip.netia.com.pl
Drogie PKP Intercity. Radze przyjrzeć się zatrudnianym przez "agencje pracy" informatorom. W
znaczącej większości są to osoby nie mające bladego pojęcia o kolei. Taka niewiedza
podstawowych informacji odstrasza tylko potencjalnego pasażera od korzystania z usług PKP. Jak
już zatrudniacie mobilnych to weryfikujcie ich pracę...
2014-03-06 15:12:04 Autor: aa
---.58.199.91
Co jak co, ale trzeba pochwalić PKP Intercity za to, że pomyślała, że nie wszyscy jej klienci
znają język polski! Fakt faktem, mogłyby być jeszcze ulotki po niemiecku ale sukces, że
wogóle ktoś pomyślał o cudzoziemcach podróżujących po naszym kraju
2014-03-06 15:18:47 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
Może byś pomyślał za ile oni pracują i na jakich zasadach. Pracowałem jako mobilny i nigdy
więcej.
Pracujesz od 8 do 20 12 h i masz 2 przerwy po 15 min, jesteś zatrudniony na śmieciówkę, nie
odprowadzają ci ani ZUSu, ani NFZ na tzw. o dzieło, śmieciówkę, zatrudnia cię pośrednik
agencja pracy, i przychodzisz tylko w wybrane dni, tak jak się kierownictwu IC ubzdura, a najlepiej
by był to student, bo nie muszą im płacić ubezpieczenia. Dodatkowo informatorzy o ile mają
nawet aktualne tablice odjazdów, to przyjazdów dają nieaktualne, sam pamiętam, że stałem przy
plakacie i poprawiałem perony, bo na dokumentach z IC były złe i za to jeszcze opierdziel, że
zamiast pracować nic nie robię. Ogólnie każdy ma swój tunel lub peron albo hol i ma się tam
poruszać tam i z powrotem.
Potem stwierdziłem, że to głupota i dorabiam sobie podczas przerw sesyjnych i innych pracując na
kasie w dyskoncie, przynajmniej traktują mnie normalnie i odprowadzają składki.
Informatorom współczuję, bo wiem jak to wygląda. Ja akurat starałem się ludziom pomóc
najbardziej jak umiałem i nawet nie chodzi tylko o kolej, ale przede wszystkim o zwykłą ludzką
pomoc, przecież logiczne, że informatorzy nie wyślą osoby na pociąg jak on jedzie powiedzmy za
4 h, w takich sytuacjach sprawdza się, bo zawsze na zmianę jest jeden lub 2 komputery na hole,
alternatywne połączenia autobusowe z dworca PKS, czy innego i to nawet nie chodzi, że
informatorom nie wolno, ale o to by niepotrzebnie pasażer się nie stresował i nie wydarł.
2014-03-06 15:30:57 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
Do poprzedniego komentarza CD
Raz miałem nawet od 7 do 20 czyli 13 h.
To nawet nie chodzi o to, ale takie łażenie przez 13 h jest ch...rnie męczące.
Teraz na szczęście mam inżyniera to dorabiam sobie w różnych zakładach, ale porównując
dyskont, zakład i informatora, to informator był najgorszym moim wyborem i tak jak mówię nigdy
więcej, nie na takich warunkach i zasadach i nie z takim osprzętem, mówię o nieaktualnych
tablicach przyjazdów.
Jeszcze ciekawą rzeczą był notorycznie przerywający internet w laptopach na holach, ładowało
to się chyba powyżej 15 min, a ludzie na informatorach psy wieszali, przecież to nie informatorzy
decydują o sprzęcie, który im dają.
2014-03-06 16:44:34 Autor: xmen73
---.prabuty.mm.pl
"Niestety, pięciuset metrów z Warszawy Centralnej do stacji metra Centrum nie można pokonać
autobusem. I chyba nie tramwajem - taka jest informacja na ulotce, potwierdza ją też ZTM."

A po jaką ch...rę jechać z Centralnego do metra?
Na przystanek trzeba dojść, z przystanku do metra też a razem to pewnie wyjdzie więcej jak
pójść na piechotę.
2014-03-06 17:36:19 Autor: mobilki
---.ip.netia.com.pl
do @p : Sam sobie zaprzeczasz pisząc że IC zatrudnia na Śmieciówkach a potem piszesz że
szukają studentów aby nie płacić składek. Tak się składa że ja pracuje czesto jako
informator i to jest zatrudnienie na umowę zlecenie w pełni Ozusowaną - oczywiście jeżeli nie
masz innego tytułu do ubezpieczeń ( Student , Uczeń itd.) A co do aktualizacji rozkładu ,
niedziałającego internetu , 12 godzin na nogach - cóż taka jest specyfika pracy. Komu się nie
podoba nie musi pracować.
2014-03-06 18:16:55 Autor: Piotr Jankowski
---.pruszkow-piastow.vectranet.pl
jak dla mnie zbyt wiele szumu się robi. Utrudnienia będą, ale jeżeli ktoś miał odjeżdżać z
Centralnej to na co mu SKM i WKD na średnicy z walidacją biletów IC na przejazd. Wcześniej
musiał zapłacić za dojazd do Centralnej i nic się nie zmieni. A tak odnośnie tych tramwajów,
autobusów itd. Metro całkowicie wystarczy i tak na prawdę wysadza pasażerów przy samiutkim
dworcu.
2014-03-06 18:20:06 Autor: MARCIUNU
---.dynamic.chello.pl
JESTEM WKURZONY I OBURZONY!

To są żarty. Brak skomunikowań. Wszędzie remonty. Na CMK ograniczenia w ilosci pociągów. Może
niech zarząd tak przez pół roku zrobi sobie OGRANICZENIE w wypłacie wynagrodzenia? ;/

Przejazd Szczecin Gł. - Kraków Gł przez Warszawę Zachodnią. Czas podróży 9h. Teraz nawet nie
ma takiego połączenia , a w pół godziny z Warszawy Gdańskiej na Zachodnią sie nie dojedzie,
aby zdążyć na Korczaka.

NIECH TA KOLEJ SIĘ OGARNIE, bo jak już spadniecie ze stołków i znów wam 20% pasazerów powie ,
że dziekują wam za usługi to sie bedziecie po dupie drapać.
2014-03-06 18:23:12 Autor: Marciunu
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Piotr Jankowski:
"jak dla mnie zbyt wiele szumu się robi. Utrudnienia będą, ale jeżeli ktoś miał odjeżdżać z
Centralnej to na co mu SKM i WKD na średnicy z walidacją biletów IC na przejazd. Wcześniej
musiał zapłacić za dojazd do Centralnej i nic się nie zmieni. A tak odnośnie tych tramwajów,
autobusów itd. Metro całkowicie wystarczy i tak na prawdę wysadza pasażerów przy samiutkim
dworcu."
Piotrze, a pomyśl też o tych dla których Warszawa to tylko stacja przesiadkowa. Z Warszawy
Gdańskiej na Zachodnią trzeba jechać ponad 30 min, a to sporo gdy na przesiadke masz 25 min. ;/
2014-03-06 19:17:22 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A po kiego grzyba pchać się z Gdańskiej na Zachodnią gdy metrem można na Centralną ?
2014-03-06 19:20:37 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym dziennikarzem z Czech który przy okazji bardzo interesuje się
transportem i często bywa w Polsce. W czasie rozmowy na różne tematy stwierdził, że Polsce
bliżej do Azji jeśli chodzi o nasz transport niż do Europy... I mi też tak się wydaje.
Przykład Warszawy gdzie istnieje tylko jedna linia metra i jeszcze z dworców żeby się do niej
dostać trzeba kawał zasuwać na piechotę potwierdza tę opinię... Czesi już w latach 70. jak
budowali swoją sieć metra wyznaczyli priorytety w postaci dotarcia metra do trzech
najważniejszych swoich dworców i to tak aby podróżni mogli bezkolizyjnie i bezpośrednio z metra
dotrzeć do pociągów (hlavni, Holesovice, Smichov). Azja mongolska panuje w Polsce i to nie tylko
jeśli myślimy o spółce PKP IC ale ogólnie o systemie komunikacyjnym. Po prostu wstyd ;(
2014-03-06 20:33:43 Autor: podroznik55
---.ethnet.com.pl
Z tym tramwajem 41 to nie napisano że kursuje tylko w dni robocze i to tylko do godz 20.18
(ostatni) . W soboty i niedzielę nie ma bezpośredniego połączenia tramwajem pomiędzy
przystankami Dworzec Centralny i Dworzec Gdański - konieczna jest przesiadka na Rondzie Radosława

Nie napisano że najłatwiej wprost z peronów Dworca Centralnego do metra Centrum jest przez
środkowy peron Dworca Śródmieście , wygodne szczególnie podczas deszczu , chociaż ze względu
na schody w przypadku ciężkiego bagażu niewskazane
2014-03-06 22:49:09 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post mobilki:
"do @p : Sam sobie zaprzeczasz pisząc że IC zatrudnia na Śmieciówkach a potem piszesz że
szukają studentów aby nie płacić składek. Tak się składa że ja pracuje czesto jako
informator i to jest zatrudnienie na umowę zlecenie w pełni Ozusowaną - oczywiście jeżeli nie
masz innego tytułu do ubezpieczeń ( Student , Uczeń itd.) A co do aktualizacji rozkładu ,
niedziałającego internetu , 12 godzin na nogach - cóż taka jest specyfika pracy. Komu się nie
podoba nie musi pracować."
Nie zaprzeczam sobie, chodziło mi o ubezpieczenie wypadkowe, wzięli mi z uczelni czaisz, i byłem
na o dzieło bez ZUSu i NFZ, mam ci PITa z tamtego okreu pokazać czy jak?? Nie wmawiaj mi dziecka w
brzuch. Za to dyskont kulturalnie wszystko mi odprowadzał i nawet dostałem paczkę pożegnalną,
nie to co to dno IC.
2014-03-07 01:34:13 Autor: Jeremi Mordasewicz
---.opera-mini.net
Jako że za kilka lat będę prezesem pkp ic, wprowadze połączenie TLK relacji Warszawa - Gryfow
Śląski /p . Wrocław/
odjazdy z warszawa wschodnia:
6.12:30 TLK Zlotnicki 2-2-2-1-2-2
16.20 TLK Protasiewicz 1-1-2-2-2-bar-2-2
22.20 TLK Czocha WS-WS-WK-1-2-WS-WK-WK
2014-03-07 06:14:58 Autor: df
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Informatorzy:
1) powinni być po prostu uniwersalni, a nie IC (często w pierwszej kolejności szukają pociągów
IC do podmiejskich miejscowości, gdzie co godzinę jedzie np KM)
2) powinni być przeszkoleni z ofert, przynajmniej z podstaw
3) znajomość geografii Polski... leży i kwiczy.
2014-03-07 08:39:33 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post df:
"Informatorzy:
1) powinni być po prostu uniwersalni, a nie IC (często w pierwszej kolejności szukają pociągów
IC do podmiejskich miejscowości, gdzie co godzinę jedzie np KM)
2) powinni być przeszkoleni z ofert, przynajmniej z podstaw
3) znajomość geografii Polski... leży i kwiczy."
Mylisz się, informatorzy mówią o wszystkich spółkach, dostają zarówno oferty promocyjne od IC
jak i Przewozów Regionalnych jak i innych spółek, mają też tablice interregiobusów.
Jeżeli chodzi o mnie to ja nawet podawałem prywatnych przewoźników autobusowych jadących z
pobliża dworca, ale tego akurat nie informatorzy nie powinni robić.
Szkolenie jest zarówno z ofert jak i tablic, jednakże informatorzy mają odgórny nakaz odsyłania
ludzi w sprawie ofert do kas, bo to zmienia się dynamicznie, i nie wolno podawać im cen biletów.
Znajomość geografii ze swojej autopsji z tej pracy to nie leży u informatorów, ale u ludzi, no
żeby nie wiedzieć gdzie leży Jastrzębia Góra no żal.pl
2014-03-07 10:42:36 Autor: taki tam jeden
---.dynamic.chello.pl
Najgorsi informatorzy są w Warszawie. Generalnie najgorzej jest tam, gdzie ciągle trwa rotacja i
przychodzą ludzie ktorzy np. nigdy w zyciu nie jechałem pociągiem. W Warszawie ciezko znalezc
ludzi pracujacych za 9 zl za godzine, wiec co tydzien sa inni ludzie. Zero zgrania, zero
zaangazowania, zero doswiadczenia. Chodzi o to żeby ktokolwiek stał, bo tak sobie zarząd iC
ubzdurał.

Najlepsza ekipa jest w Krakowie, tam od poczatku robia ci sami ludzie, ktorzy rozklad jazdy, cenniki
i wszystko maja w glowach. Nie raz widziałem jak tamtejsi mobilni pomagali z bagażami,
odprowadzali osoby starsze na pociagi czy kupowali bilety w biletomatach. W Katowicach zaś chowają
się po kątach byle tylko nikomu nie pomóc.


Generalnie to jest dobry pomysł, ale musza robic ludzie ktorym los kolei nie zwisa i powiewa,
pasjonaci, ze zdolnoscia empatii. Pasjonaci, ale nie mikole - bo tacy durnie zamiast udzielac
informacji to chodza po peronach i focą lokomotywy.
2014-03-07 11:56:24 Autor: Przemek IC
---.grybow.net.pl
Avatar
Przemek IC
W odpowiedzi na post taki tam jeden:
"Najgorsi informatorzy są w Warszawie. Generalnie najgorzej jest tam, gdzie ciągle trwa rotacja i
przychodzą ludzie ktorzy np. nigdy w zyciu nie jechałem pociągiem. W Warszawie ciezko znalezc
ludzi pracujacych za 9 zl za godzine, wiec co tydzien sa inni ludzie. Zero zgrania, zero
zaangazowania, zero doswiadczenia. Chodzi o to żeby ktokolwiek stał, bo tak sobie zarząd iC
ubzdurał.

Najlepsza ekipa jest w Krakowie, tam od poczatku robia ci sami ludzie, ktorzy rozklad jazdy, cenniki
i wszystko maja w glowach. Nie raz widziałem jak tamtejsi mobilni pomagali z bagażami,
odprowadzali osoby starsze na pociagi czy kupowali bilety w biletomatach. W Katowicach zaś chowają
się po kątach byle tylko nikomu nie pomóc.


Generalnie to jest dobry pomysł, ale musza robic ludzie ktorym los kolei nie zwisa i powiewa,
pasjonaci, ze zdolnoscia empatii. Pasjonaci, ale nie mikole - bo tacy durnie zamiast udzielac
informacji to chodza po peronach i focą lokomotywy."
Generalnie to także w Krakowie różnie się zdarzało. Pracowałem raz na IM, jednak współpraca
z niektórymi osobami (a konkretnie jedną osobą) była bardzo nieprzyjemna. Osoba ta, wykazywała
się arogancją i nieuprzejmością w stosunku do innych IM. Taka osoba, w tym przypadku kobieta,
nie powinna absolutnie pracować jako IM, bo nie dość, że wiedza zerowa, to jeszcze wyraz
arogancji wykazywany w stosunku do innych.
2014-03-07 12:33:55 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post taki tam jeden:
"Najgorsi informatorzy są w Warszawie. Generalnie najgorzej jest tam, gdzie ciągle trwa rotacja i
przychodzą ludzie ktorzy np. nigdy w zyciu nie jechałem pociągiem. W Warszawie ciezko znalezc
ludzi pracujacych za 9 zl za godzine, wiec co tydzien sa inni ludzie. Zero zgrania, zero
zaangazowania, zero doswiadczenia. Chodzi o to żeby ktokolwiek stał, bo tak sobie zarząd iC
ubzdurał.

Najlepsza ekipa jest w Krakowie, tam od poczatku robia ci sami ludzie, ktorzy rozklad jazdy, cenniki
i wszystko maja w glowach. Nie raz widziałem jak tamtejsi mobilni pomagali z bagażami,
odprowadzali osoby starsze na pociagi czy kupowali bilety w biletomatach. W Katowicach zaś chowają
się po kątach byle tylko nikomu nie pomóc.


Generalnie to jest dobry pomysł, ale musza robic ludzie ktorym los kolei nie zwisa i powiewa,
pasjonaci, ze zdolnoscia empatii. Pasjonaci, ale nie mikole - bo tacy durnie zamiast udzielac
informacji to chodza po peronach i focą lokomotywy."
Wybacz nie podzielam twojego argumentu, ja się toreb nieźle nanosiłem, przypominam nie jest to
nasz obowiązek, mamy pomóc osobie niepełnosprawnej, a i to jest notorycznie utrudnione w związku
z ciągle niedziałającymi i zacinającymi się windami, z których z uwagi na ich awaryjność
korzystać nam nie wolno, te podnośniki podobno są na pokaz. Generalnie to nie wszędzie płacą
9 gdzieniegdzie dostajesz 8 zł. Nie można oczekiwać, że ktoś normalny do tej pracy pójdzie.
Gdyby IC zależało to zatrudnił by ludzi na stałe na etaty, a nie na pokaz wynajmowali za marne
grosze z ATP, a same ATP też się co chwila zmieniają, bo są przetargi, to też by to inaczej
wyglądało, gdyby nabyli dla informatorów tablety wyposażone w rozkład i cenniki i promocje,
także byłoby im lepiej pracować, a tak chłopaki pracują na niedziałającym sprzęcie i z
nieaktualnymi poniekąd tablicami.
2014-03-07 12:36:25 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
CD
Kontynuując, IC wynajmuje mobilnych, tylko na tzw. akcje, które mogą być np. raz na miesiąc,
przez 3 dni, co 2 tygodnie, lub w ogóle, i trzeba być pod telefonem z ATP, kto doświadczony na
takie warunki pójdzie? W sklepie, czy zakładzie masz pewność godzin i bezpieczeństwo socjalne,
tu to nie istnieje.
2014-03-07 12:39:06 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
Co do Krakowa to ja generalnie uważam, że w Krakowie są najgorsi, tłoczą się w jednym miejscu
w tunelu Magda i nigdzie więcej ich nie widać, generalnie chyba najlepiej rozwiązane jest to w
Katowicach w każdym tunelu i hali jest przynajmniej jeden informator i ma swój region, są też w
Kato najbardziej pomocni. W Krakowie non stop ze sobą gadają, a w Kato nie mają jak skoro jeden
ma określony obszar, którego nie opuszcza.
2014-03-07 16:33:40 Autor: hahaha
---.dynamic.chello.pl
Tja, w Krakowie najgorsi. I dlatego to jedyne miasto gdzie na dworcu wybudowano na stałe punkt
informacji mobilnej a mobilni sprawdzili sie do tego stopnia, że 5 będzie zatrudnionych na stałe.
2014-04-06 19:24:00 Autor: be
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy ktoś pomyślał o ludziach z Południa Polski ? Jak my się mamy dostać ? Żenada.
2014-04-15 21:50:50 Autor: Paulina
---.dynamic.chello.pl
Czy ktoś wie jak dojechać z Warszawy Gdańskiej do dworca Warszawa wschodnia ??
  •  Metro: Następna stacja Rondo Daszyńskiego (zdjęcia)

    Metro: Następna stacja...

  •  Bydgoszcz Główna: Praca wre [zdjęcia]

    Bydgoszcz Główna: Praca...

  •  Metro: Nowe umundurowanie pracowników (zdjęcia)

    Metro: Nowe umundurowanie...

  •  Metro: Następna stacja Dworzec Wileński (zdjęcia)

    Metro: Następna stacja...

  •  PLK podwoiła środki na estetykę i funkcjonalność

    PLK podwoiła środki...

 
nie ma
 
Newsletter