rss facebook twitter Pokaż panel
Praca
Katalog Kolejowy
Najnowsze wiadomości
więcej »
Konferencje
Partnerzy portalu:
Zmodernizowane wagony PKP Intercity Kategoria: Fotorelacje
Data dodania: 2013-03-21 09:30:03
(źródło: PKP Intercity)
Zmodernizowane wagony PKP Intercity

Już w najbliższym czasie pasażerowie będą mogli korzystać ze zmodernizowanych wagonów PKP Intercity.  Będą one kursowały na linii Przemyśl - Szczecin. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

W przedziale zamontowano dotykowy panel sterowania - za jego pomocą można przyciemnić oświetlenie albo uruchomić klimatyzację, a także uzyskać  użyteczne w podróży informacje. Toaleta została  przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W przedziałach II klasy wymieniono na nowe fotele. Siedzenia te mają  dostęp do gniazdek elektrycznych. W przedziałach zamontowano także klimatyzację

Podziel się ze znajomym
RK Logo
Wpisz kod z obrazka : Kod obrazkowy
Komentarze:
2013-03-21 09:47:04 Autor: Kryniczanin
---.204.19.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
Kryniczanin
Będą one kursowały na linii Przemyśl - Szczecin.

Na pewno :)

Bajki to dla dzieci co nie znają regulaminu obecnego i przyszłego rozkładu jazdy.
2013-03-21 09:53:03 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
Dwa, trzy kursy i po wagonach,
połamane, pokradzione wyposażenie - ot, polska specjalność ...
2013-03-21 09:55:05 Autor: Goofy
---.30.0.84
Ten dotykowy panel sterowania to niepraktyczny bajer. Znając realia i wiedząc kto jeździ tymi
pociągami (wystarczy spojrzeć na to jak czasem wygląda toaleta - cała w moczu i kale), to
należy się spodziewać notorycznej wymiany uszkodzonych paneli...
2013-03-21 09:55:57 Autor: Kryniczanin
---.204.19.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Avatar
Kryniczanin
9) na odcinku podg. Rudzice – Rzeszów Główny linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy
– Medyka będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich w relacji Kraków Osobowy
– Przemyśl Główny kursujących po jednym torze. Ruch pociągów towarowych będzie
prowadzony
2013-03-21 11:06:21 Autor: inzynier
---.scansafe.net
@Goofy
Myslisz ze w innych krajach nie ma burakow jezdzacych pociagami? Ze tam ludzie nie sraja i szczaja
gdzie popadnie?
Tam po prostu kolej jest cywilizowana i toalety sa regularnie sprzatane. I tu jest pies pogrzebany.
2013-03-21 11:43:31 Autor: Goofy
---.30.0.84
@inzynier - niekoniecznie... u nas wciąż jest taka mentalność, że państwowe = niczyje, czyli
można demolować i kraść do woli...
2013-03-21 12:36:53 Autor: szczeciniak
---.play-internet.pl
Widzę,że wagony w malowaniu IC.Ze Szczecina do Krakowa i dalej do
Przemyśla/POMERANIA-PRZEMYŚLANIN/jeżdżą TLK-i.Czyżby zrezygnowano z malowania wagonów w
barwach TLK,czy Kraków przejmie je na ekspresy do warszawki.
2013-03-21 13:18:11 Autor: CYTUJĄC KLASYKA
---.play-internet.pl
A co z dlugimi sznurami wagonów poodstawianymi w krzaki, o których pisze nasz forumowy Stefan?

ps. swoją drogą dziwię się, że jeszcze @Stefan tego nieskomentował, halo Drogi Stefanie?

Pozdrawiam z rodu Kraka.
2013-03-21 16:40:38 Autor: blue
---.dynamic.gprs.plus.pl
Mnie się te wagony bardziej podobają jak to brzydkie pendolino.
A tak swoją droga ICC mogło by odsprzedać kilka wagonów do KS ,stoją i niszczeją ,a z tych
wagonów zawsze fajna moderne można zrobić . A wagony i tak zawsze są wygodniejsze po każdym
względem od kibla en57
2013-03-21 16:56:18 Autor: Dave
---.dynamic.chello.pl
Będzie taka sama tandeta, jak wagony po modernie w poprzednich latach :/ Pierwszy przykład z
brzegu - podajnik na mydło w WC. Typowe rozwiązanie jak poprzednio. Zepsuje się zamek, który
mocuje front i po naciśnięciu opada cała obudowa!
2013-03-21 18:02:27 Autor: Por. Lech Ryś
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo mi się podoba, że polskie firmy podczas modernizacji wagonów montują blaszane fartuchy
maskujące urządzenia znajdujące się pod podłogą wagonu.
To jednak ogromnie poprawia estetykę wagonu.
Czesi np. tego nie robią, ktoś wie dlaczego? Bo taniej?
2013-03-21 20:30:41 Autor: Goral
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ blue

A wiesz o ile są droższe w eksploatacji od takowego kibla EN57? Szczególnie jak jedzie jeden/dwa
wagon/y ciągany/e ET22, co jest praktykowane przez Twoje ukochane KŚ ;) Właśnie - może mi
wytłumaczysz, bo przyznam się, że tego nie ogarniam - jaki jest sens ekonomiczny obsługi
wszystkich pociągów do Krzepic i Wodzisław-Pszczyna na składach wagonowych, albo jak bardzo
opłacalne jest ciąganie jednego wagonika z Bielska do Wadowic?
2013-03-22 01:55:03 Autor: Kolejarz z USA.
---.hsd1.il.comcast.net
@inzynier
Tam po prostu kolej jest cywilizowana i toalety są regularnie sprzątane. I tu jest pies
pogrzebany


Dokładnie!. Za moich czasów jak jeździłem, Krakus, Tatry, Wisła, i wszystkie inne ekspresy
zmierzające do W-Wa i powrotnie, oraz Wawel wówczas Kraków- Świnoujście, i chyba jak pamiętam
jedyny wieczorny Kraków-Berlin, do granicy. Były sprzątane pod czas jazdy. Jeździły w nich
kobiety, chyba jedna pracownica, nie pamiętam, a może dwie?. I cały czas sprzątała. Dbając o
papier, czy serwetki w kiblach. Dziś tego nie ma. Przecież taki pociąg Przemyśl- Szczecin w
dzisiejszej polskiej kulturze, z taką ilością godzin musi być zasyfiony. Za moich czasów jak
pamiętam, nówki wagony z PAFAWAG, doczepiono do Expres Tatry. W Zakopanem jak przeszedłem po
składzie do Warsu cos kupić, szczękę z podłogi zbierałem w jakim stanie były wagony, w
których czuć było nowością. Zasłony pourywane, ze śmietniczek wszystko wypadało na
podłogę, siedzenia w obierkach jabłek, czy pomarańczy, czekolada na siedzeniach. Paluszki słone
niemal wszędzie się walały po podłodze, podłoga od piwska się kleiła. Taki był dobrobyt w
Polsce. Słoiki warszawskie jechały na odpoczynek do Zakopca.

W USA gdzie jest większa kultura w pociągach, jest rzeczą nie do pomyślenia, by szczególnie na
długich trasach nie jeździła obsługa sprzątająca. Oni nawet po drodze się zmieniają, i to
kilkakrotnie w różnych miastach.

Wagony piękne!!!, odpowiednie dla mnie, ciekawe jak długo będą tak śliczne?. Dlatego jak
wejdzie to pendolino, już dziś wiem, ze będę szukał podobnych pociągów z takimi wagonami z
W-wa do Krakowa. Nie chce jechać do Krakowa w tramwaju, gdzie świetlówki bija po oczach. Wole
wygodne przedziały, a czas tych kilku minut dłuższy, nie ma dla mnie większej różnicy.
  •  Spalinowa Gama [nowe zdjęcia]

    Spalinowa Gama [nowe...

  •  Pesa kończy pierwszy pojazd dla Trenitalii

    Pesa kończy pierwszy pojazd...

  •  Dwa wykolejenia na LCS Iława

    Dwa wykolejenia na LCS...

  •  50 km Wiedenki z nowymi torami

    50 km Wiedenki z nowymi...

  •  Powstaje nowy przystanek na linii do Balic

    Powstaje nowy przystanek...

 
nie ma
 
Newsletter